Szukaj

Renault Trafic II 2009 Renault Trafic GENERATION EVADO 2.0 Benzyna 11...

52 900 PLN
Renault
Trafic
2009
benzynowy
117 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2009
Przebieg 210 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 117 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna pasażera, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Radio fabryczne, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Renault Trafic GENERATION EVADO 2.0 Benzyna 11...

4,6
~loko
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Mam wersję 9 osobową Passenger z silnikiem benzynowym 2,0 16V - brak takiej wersji w Autocentrum dlatego ocena przy furgonach. W porównaniu z silnikami diesla to ... nie ma co porównywać. Co prawda nie przyspiesza od 0-100 km/h w 7 sekund ale za to na 6 biegu silnik niesłyszalny. I nie trzeba pamiętać o dokupieniu do OC Assistance z holowaniem - nie ma EGR, DPF, turbin, AdBlue, wtryskiwaczy Delphi, wysokociśnieniowej pompy paliwa itp. A że...
3,8
~as
Renault Trafic II
Kabina 1.9 dCi 100KM 74kW
Po paru latach użytkowania mogę powiedzieć, że jeden z lepszych busów tych rozmiarów jakim jeździłem. Stosunek cena/jakość jest w porządku, silnik daje radę (wersja 100km), prędkość maksymalna to jakieś 170-parę km/h. Spalanie około 9 litrów przy cięższej nodze. Wyciszenie daje radę tak do 90 km/h, dalej jest głośno. Plastiki twarde, jak to z tego roku w tym segmencie. Klasyczna, bułowata kierownica jak to u Francuza. Duży plus za łatwość...
3,9
~LinekPark
Renault Trafic II
Furgon 1.9 dCi 100KM 74kW
Dobre auto. Miało kilka awarii, ale był to przede wszystkim silnik i jego osprzęt. Stąd następny, choć bliźniaczy model, jest już z 2.5 dCi 135. Komfortowy i pakowny. Dużo lepszy od Transita, a tym bardziej T5. Ergonomia i widoczność lepsze, niż można się spodziewać. Nie zjada go wciąż rdza, a to już "dorosłe" auto. Trafił się obficie doposażony egzemplarz, choćby w nawigację i skandynawskie zewnętrzne ogrzewanie. Lecz mimo to elektryka na...

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Trafic