Szukaj

Renault Trafic II 2010 Renault Trafic 2.5 DCI 114PS Dubelkabina Klima...

42 900 PLN
Renault
Trafic
2010
diesel
114 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2010
Przebieg 210 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 114 KM
Pojemność silnika 2 500 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 6
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Renault Trafic 2.5 DCI 114PS Dubelkabina Klima...

4,6
~loko
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Mam wersję 9 osobową Passenger z silnikiem benzynowym 2,0 16V - brak takiej wersji w Autocentrum dlatego ocena przy furgonach. W porównaniu z silnikami diesla to ... nie ma co porównywać. Co prawda nie przyspiesza od 0-100 km/h w 7 sekund ale za to na 6 biegu silnik niesłyszalny. I nie trzeba pamiętać o dokupieniu do OC Assistance z holowaniem - nie ma EGR, DPF, turbin, AdBlue, wtryskiwaczy Delphi, wysokociśnieniowej pompy paliwa itp. A że...
3,8
~as
Renault Trafic II
Kabina 1.9 dCi 100KM 74kW
Po paru latach użytkowania mogę powiedzieć, że jeden z lepszych busów tych rozmiarów jakim jeździłem. Stosunek cena/jakość jest w porządku, silnik daje radę (wersja 100km), prędkość maksymalna to jakieś 170-parę km/h. Spalanie około 9 litrów przy cięższej nodze. Wyciszenie daje radę tak do 90 km/h, dalej jest głośno. Plastiki twarde, jak to z tego roku w tym segmencie. Klasyczna, bułowata kierownica jak to u Francuza. Duży plus za łatwość...
3,9
~LinekPark
Renault Trafic II
Furgon 1.9 dCi 100KM 74kW
Dobre auto. Miało kilka awarii, ale był to przede wszystkim silnik i jego osprzęt. Stąd następny, choć bliźniaczy model, jest już z 2.5 dCi 135. Komfortowy i pakowny. Dużo lepszy od Transita, a tym bardziej T5. Ergonomia i widoczność lepsze, niż można się spodziewać. Nie zjada go wciąż rdza, a to już "dorosłe" auto. Trafił się obficie doposażony egzemplarz, choćby w nawigację i skandynawskie zewnętrzne ogrzewanie. Lecz mimo to elektryka na...

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Trafic