Szukaj

Renault Scenic III XMOD dCi 110KM 2014 Renault Scenic Grzane fotele, Czujniki Climatronic

32 999 PLN
Renault
Scenic
2014
diesel
110 KM
+48
Kąty Opolskie (woj. opolskie)
Rocznik 2014
Przebieg 155 912 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 461 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Tempomat

Informacje o samochodzie

Renault Scenic Grzane fotele, Czujniki Climatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,5 s
Średnie spalanie
4,6 l/100 km
Długość
4 372 mm
Szerokość
1 845 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%
4,7
~tfidecki
Renault Scenic III
Van 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
Zawsze byłem sceptyczny w odniesieniu do Francuskich aut. Poprzednio jeździłem japończykami, niemcami, szwedami, to właściwie mój pierwszy francuz. Dostałem go w spadku jako 8 letnie auto z przebiegiem 69 tys km, poprzednik jeździł bardzo mało, garażował, więc auto było niemal jak nowe. Po dwóch latach udanej, bezawaryjnen eksploatacji zamieniam go na... nowego Grand Scenica. Jedyne co mi w tym aucie nieco przeszkadza to niezbyt wielki...
4,6
~Tomasz
Renault Scenic III
Van 1.5 dCi FAP 110KM 81kW
Autko pojemne i przyjemne. Silnik - jeżeli nie przekracza się 3 tys. obrotów na minutę, to potrzebuje stosunkowo niewiele paliwa. Inaczej w przypadku "dynamicznej" jazdy - co nie oznacza że płynna jazda jest wolniejsza. Według mnie, na długim dystansie bardziej liczy się średnia prędkość, niż chwilowa prędkość maksymalna. Powyżej 3 tys. obrotów, silnik potrafi spalić nawet powyżej 10 litrów na setkę. Ogólnie uważam, że silnik pasuje jak ulał...
4,3
~Darek
Renault Scenic III
Van 1.9 dCi FAP 130KM 96kW
Ogólnie MPV przy dzieciach bardzo mi pasuje. Tryb jazdy sprawdza się przy dieslu nawet z DPFem. Ogólnie auto I do szybszej jazdy (ok 150 km/h) jak I jazdy miejskiej wożąc dzieci. Wyjazd wakacyjny to ulubiony rewir. Miałem wczesniej Passata kombi oraz BMW 5erTouring I uwierzcie mi, ich bagażniki nie mogą się równać, szczególnie, gdy jade 2+2 I wyjmę 1 fotel, jest gigantyczna przestrzeń jak na rozstaw osi, za to uwielbiam auta tego typu, a...

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Ergonomia
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Scenic