Szukaj

Renault Scenic III 2013 Renault Scenic 1.5 dCi, Klima, Tempomat

24 999 PLN
Renault
Scenic
2013
diesel
106 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2013
Przebieg 141 854 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 106 KM
Pojemność silnika 1 461 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Renault Scenic 1.5 dCi, Klima, Tempomat

4,7
~tfidecki
Renault Scenic III
Van 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
Zawsze byłem sceptyczny w odniesieniu do Francuskich aut. Poprzednio jeździłem japończykami, niemcami, szwedami, to właściwie mój pierwszy francuz. Dostałem go w spadku jako 8 letnie auto z przebiegiem 69 tys km, poprzednik jeździł bardzo mało, garażował, więc auto było niemal jak nowe. Po dwóch latach udanej, bezawaryjnen eksploatacji zamieniam go na... nowego Grand Scenica. Jedyne co mi w tym aucie nieco przeszkadza to niezbyt wielki...
4,6
~Tomasz
Renault Scenic III
Van 1.5 dCi FAP 110KM 81kW
Autko pojemne i przyjemne. Silnik - jeżeli nie przekracza się 3 tys. obrotów na minutę, to potrzebuje stosunkowo niewiele paliwa. Inaczej w przypadku "dynamicznej" jazdy - co nie oznacza że płynna jazda jest wolniejsza. Według mnie, na długim dystansie bardziej liczy się średnia prędkość, niż chwilowa prędkość maksymalna. Powyżej 3 tys. obrotów, silnik potrafi spalić nawet powyżej 10 litrów na setkę. Ogólnie uważam, że silnik pasuje jak ulał...
4,3
~Darek
Renault Scenic III
Van 1.9 dCi FAP 130KM 96kW
Ogólnie MPV przy dzieciach bardzo mi pasuje. Tryb jazdy sprawdza się przy dieslu nawet z DPFem. Ogólnie auto I do szybszej jazdy (ok 150 km/h) jak I jazdy miejskiej wożąc dzieci. Wyjazd wakacyjny to ulubiony rewir. Miałem wczesniej Passata kombi oraz BMW 5erTouring I uwierzcie mi, ich bagażniki nie mogą się równać, szczególnie, gdy jade 2+2 I wyjmę 1 fotel, jest gigantyczna przestrzeń jak na rozstaw osi, za to uwielbiam auta tego typu, a...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Scenic