Szukaj

Renault Megane IV Hatchback 5d 1.2 Energy TCe 100KM 2017 Renault Megane TYLKO 35tyśkm! 1WŁAŚCICIEL 1.2Tce LIMITED 2017r JAK NOWA!

49 900 PLN
Renault
Megane
2017
benzynowy
100 KM
+48
Rydułtowy (woj. śląskie)
Rocznik 2017
Przebieg 35 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM
Pojemność silnika 1 197 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Bordowy perłowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Renault Megane TYLKO 35tyśkm! 1WŁAŚCICIEL 1.2Tce LIMITED 2017r JAK NOWA!

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
182 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,3 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 359 mm
Szerokość
1 814 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
6,5
Renault Megane IV
Hatchback 5d 1.2 Energy TCe 100KM 74kW
Charakterystyka silnika mocno czuła na charakter jazdy. Przy delikatnej i niewysokoobrotowej jeździe np. zmiany biegów według wskaźnika na dece i generalnie unikanie obrotów powyżej 2500 powoduje naprawdę niskie średnie spalanie - 5-5,5/100. Jazda z pełnym wykorzystaniem osiągów silnika, czyli kręcenie przy zmianie przy ok. 2500 obr i wyżej, generalnie dynamiczna jazda powodują drastyczny wzrost zużycia paliwa - średnio nawet powyżej 8/100. To więcej niż odpowiedniki wolnossące o zbliżonej mocy. Dodam jeszcze, że nie zauważyłem oszczędności wynikających z działania START/STOP. Także tryb ECO nie powoduje obniżenia zużycia, a jedynie tak zmieni charakterystykę silnika by zniechęcić do dynamicznej jazy (reakcja na gaz itp.).
6,6
Renault Megane IV
Hatchback 5d 1.2 Energy TCe 100KM 74kW
Swoje dane przestawiam na podstawie realnych moich własnych pomiarów i szczerze powiem, że są one bardziej optymistyczne niż w przeczytanych wcześniej raportach innych użytkowników/ trochę obawiałem się zakupu auta w wersji 1.2 tce 100km z uwagi na zużycie paliwa ale okazało się, że nie ma czego się obawiać. Spalanie w nowym Renault Megane z turbodoładowanym silnikiem 1.2, 100km jak w większości aut zależy od stylu i warunków jazdy. W jeździe miejskiej bez gwałtownych przyspieszeń spala w przedziale 7,5-8 l/100km, natomiast w jeździe mieszanej / 200 km trasa, 190 km miasto/ przy delikatnym naciskaniu na pedał prędkość do 110 km/h można osiągnąć spalanie na poziomie 6,4 litra / zatankowane 25 litrów- pół baku starczyło mi na przejechanie 390 km. Jazda w trybie Eco na autostradzie z prędkością 80-100 km/h może przynieść wynik na poziomie około 5 litrów / wskaźnik aktualnego spalanie w komputerze pokazuje dane na poziomie 4,5-5,5 l/100km ale taka jazda to tak naprawdę ''toczenie się'' po drodze bez możliwości aktywnego przyspieszania i wyprzedzania. Ważna uwaga - rezerwa ma około 10 litrów i starcza na przejechanie w zależności od warunków 120-150 km, na czerwonym polu rezerwy wskazówka początkowo podczas jazdy dość szybko spada w dół ale przy poziomie ''0'' można jeszcze przejechać spokojnie 50-60 km. Sprawdziłem to specjalnie dla własnej orientacji jeżdżąc z karnistrem w bagażniku.
10,7
Renault Megane IV
Hatchback 5d 1.2 Energy TCe 100KM 74kW
Nie bylam w stanie utrzymac tego auta. Przesiadlam sie z toyoty corolli e12 116KM w dieslu. Ona nie palila nic. A to, piekne auto, ale w miescie palilo jak smok. Dla porownania toyota miesiecznie 300zl na paliwo a megane 500 w tym samym okresie, jesli chodzi o ceny paliw. Sadze ze silnik do tej budy jest po prostu niewydajny. Mysle se lepszym wyborem byloby 130KM

Zalety

+ Wyciszenie + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Megane