Szukaj

Renault Megane III Grandtour 1.5 dCi FAP 90KM 2011 Renault Megane 1.5 dCi, Klima

16 999 PLN
Renault
Megane
2011
diesel
90 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2011
Przebieg 140 856 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 461 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wspomaganie kierownicy, CD, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Renault Megane 1.5 dCi, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,9 s
Średnie spalanie
4,0 l/100 km
Długość
4 559 mm
Szerokość
1 804 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
4,9
Renault Megane III
Grandtour 1.5 dCi FAP 90KM 66kW
Cześć. Kupiłem poflotowe, przebieg 148 tyś. 1.5 dci 90km z FAP(DPF Renault, ale bezproblemowy, ma dodatkjowy wtryskiwaczj[np. jak Toyota d4d]). silnik do spokojnej, ekonomicznej jazdy. osiągi gdy się rozgrzeje pozwalające na bezpieczną jazdę gdy zimny i nie pałowany na zimnym - słabiutko. ogolnie auto i silnik nie do szybkiej/sportowej jazdy. je jeżdzę nim dynamicznie ale ekonomicznie, z głową. spalanie: autostrada do 6,5 litra lecąc 140km/h (skrzynia 5 biegowa niestety) jazda 50% droga wojewódzka 50% miasto (Toruń) w godzinach dużego ruchu (dojazd do i z pracy) łacznie 13 km w jedną stronę = 5-5,3 litra czyli jak na zimny silnik całkiem spoko trasa wojewódzka lecąc 90-100km/g = spalanie nawet poniżej 4 litrów. Od tankowania do zaświecenia się rezerwy - przy powyższek, normalnej jeździe = 1100-1200 kilometrów. Wynik super. Bak 60litrów. Polecam lać dobre paliwo: ORLEN EKO DIESEL lub VERVĘ / dla bezpieczeństwa wtrysków. ogolnie auto bezproblemowe, turbo wytrzymałe, dpf/fap również bez problemu, wtryskiwacze w tym aucie są juz siemens wiec są trwalsze niz poprzednie delphi (czy jakos tak)/mozna poznać po budowie pompy - siemens płaska, delphi okrągła i wychodzą przewody jak nogi z pająka, taka gwiazda) elektronika/elektryka = wszystko mi w aucie działa, łacznie z tempomatem, czujnikiem deszczu i światła, sterowaniem z kierownicy.100% ok. siedzenia bardzo wygodne, bardzo dobre trzymanie na boki. jedyny minis - czesc aut (w tym moje) ma nadwrażliwe wspomaganie, które próbuje wyrównywać jazdę w przypadku pochylonej drogi czy coś takiego. w efekcie - np. na dziurach - auto potrafi czasem ściągać (zawias,zbieżnośc OK), kwestia oprogramowania wspomagania (elektryczne100%) / jestem umowiony do serwisu z tym tematem zeby sprawdzili temat. deska rozdzielcza/plastiki - NIC A NIC nie skrzypi, nawet na mega dziurach. gorzej ze sztywnością nadwozia - słychać uszczelki na dziurach, na jakiś wjazdach w bramy/prograch. nawet przy mocnym ruszaniu czy hamowaniu. to słabe. ogólnie - uwielbiam Toyoty (i zawsze będę). Kupiłem Renault, ponieważ w tej samej kasie mam megane w fajnej opcji wyposażenia z 2011 roku z przebiegiem 148tys a Toyotkę Corollę za ta kasę miałbym w gorszej opcji z rocznika 2007 (pierwszy rok produkcji e15) z przebiegiem 200-220tyś. Ogólnie - stosunek ceny do jakości - bardzo na plus, polecam auto dla normalnych ludzi, ja jestem zbyt zboczony na punkcie aut (i motocykli:P) i zakochany w toyocie. Moja Żona bardzo lubi jeździć Meganką chociaż sama ma Toyotę. Czy kupiłbym ponownie? Nie, odłożyłbym kasy i kupił Toyotę. Czy kupiłbym ponownie/będąc normalnym, rozsądnym człowiekiem? z pewnością TAK.
6,7
Renault Megane III
Grandtour 1.5 dCi FAP 90KM 66kW
mały przebieg - 550km, średnia 6,9 w tym 200 km autostrady z prędkością max 130, reszta miasto, bez klimy
4,5
Renault Megane III
Grandtour 1.5 dCi FAP 90KM 66kW

Zalety

+ Karoseria + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Układ jezdny
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Megane