Szukaj

Renault Master III 2.5 dCi 120KM 2007 Renault Master RENAULT MASTER L3H2 Klima Warsz...

39 999 PLN
Renault
Master
2007
diesel
120 KM
+48
Piła (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2007
Przebieg 266 117 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 2 500 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 3

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Renault Master RENAULT MASTER L3H2 Klima Warsz...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
140 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
17,9 s
Średnie spalanie
8,8 l/100 km
Długość
4 899 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
8,8
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
Tutaj rewelacja jak dla mnie spalanie to ok 8-8.5l nawet z ładunkiem rzędu 1-1.2t super ! naprawdę nie wierzyłem że bus może tak mało palić!Owszem przyznam że nie żyłuje auta średnia prędkość na trasie to ok 90-105km/h wiec albo spokojnie albo spokojnie mijając tiry.Uwielbiam kierowców którzy niedość że jadą nie swoim autem to cisną po 140-160km/h i narzekają że master to gówno i dużo pali pewnie a jak mało km przejedzie po 200tys remont silnika co 10tys wymiana tarcz i klocków pewnie wtedy eksploatacja na poziomie MB S class! U mnie jeśli chodzi o przeglądy co 12-15tys olej elf 5w-40 plus wszystkie filtry bez wyjątku koszt takiej operacji nie w ASO to ok 350zł co do reszty to większe naprawy to linki skrzyni biegów(400zł) koło pasowe(ok 400zl) olej w skrzyni biegów 1litr ok 90zl trzeba 3l plus wymiana co jeszcze chyba juz nic ...
9,1
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
od 3 lat wspoluzytkuje Mastera z 2006 roku, kupionego i serwisowanego w Polsce. gdy zaczalem - mial 80000 km, teraz ma 120000 km. furgonik, podwyzszany - majac 180 cm wzrostu stoje na pace wyprostowany. przedluzony. uzywam go do wozenia skuterkow wiec nie jezdze z duzym obciazeniem. niemniej zdarza sie, wioze na pace 600-700 kg. 120 koni, fajna, dokladna, szesciobiegowa skrzynka. mialem okazje jezdzic innymi busami - starszy Peugeot Boxer 2.8, jakis Sprinter, VW LT wielkosci czolgu i mocy (podobno) 156 KM, staruszek Peugeot J5, nowy Peugeot Boxer HDI 120 KM. wspominam o tym zeby zaznaczyc ze jakie sporownanie mam. lubie Mastera. naprawde fajnie sie nim jezdzi. jest w miare wygodnie, w miare cicho, na pewno oszczednie - komputer pokazuje srednio 8 l/100. w trasie jezdze do 120 km/h, wbijam biegi dosc szybko, przy 2000 obr, bez krecenia. nie wyprzedzam jakos ciagle i agresywnie. nie woze ciezarow - wspominalem. i koniec koncow Master pali mi tyle co moje rodzinne kombi :) co sie zepsulo ... przy 107000 pekl pasek napedzajacy pare roznych rzeczy w tym wspomaganie kierownicy. na szczescie stalo sie to pod domem wiec obylo sie bez holowania. na zajefajnej dziurze czujnik zderzeniowy odpial elektryke. po ciemku nie dalo sie nic zobaczyc, skonczylo sie holowanie do domu. od ponad roku walcze z klimatyzacja, ktora gdzies sie rozszczelnia. prosta rzecz a nikt nie potrafi sobie z tym poradzic. serwis. sa zamienniki (robilem rozrzad, poduszki silnika, klocki tarcze, zaciski z tylu. nie mam wielkiego porownania ale dla mnie te koszty sa akceptowalne. czy polecilbym Masterka? tak. z czystym sumieniem. mam nadzieje, ze to nie kwestia egzemplarza tylko udanego modelu. szerokiej drogi!
7,9
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
Moje auto jest po chip tuningu dzięki któremu jest oszczędne jak na auto dostawcze. spalanie nawet przy bardzo dynamicznej jeździe (140-160) nie przekracza 9,5l/100km. Jeżdząc po miescie w korkach spala ok 8,5l/100km. Na trasach długich przy spokojnej jeździe spala ok 7,5l. Dzięki tej modyfikacji auto jest bardziej dynamiczne. Nie jedna osobówka odpada przy starcie ze świateł:) Auto ma 85000km i jak dotąd nie musiałem wymieniać nic oprócz końcówki drążka i klocków. Modyfikacji dokonała firma Dynosoft Wrocław. Polecam wszystkim!

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Master