Szukaj

Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 150KM 2011 Renault Laguna Renault Laguna Grandtour dCi 15...

25 900 PLN
Renault
Laguna
2011
diesel
150 KM
+48
Płock (woj. mazowieckie)
Rocznik 2011
Przebieg 271 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Renault Laguna Renault Laguna Grandtour dCi 15...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,7 s
Średnie spalanie
6,0 l/100 km
Długość
4 803 mm
Szerokość
1 811 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
7,0
Renault Laguna III
Grandtour 2.0 dCi 150KM 110kW
Poprzednio miałem Lagunę II 2.0 T (170 KM) i byłem zadowolony. Przed kupnem, a chciałem diesla, miałem obiekcje, ponieważ za modelem ciągnie się niesława poprzednich modeli. Auto kupiłem od handlarza, lecz z udokumentowanym TUV przebiegiem. Inwestycja w popękane sprężyny, klocki i tarcze, oraz serwis olejowy sprawiły, że wydałem 3K ale się opłacało. Auto od tamtej pory nigdy mnie nie zawiodło, jeżdżę nim już prawie 4 lata. Spalanie niskie jak na dość spory samochód, średnio 7 l. Bardzo dynamiczne, 150 KM robi robotę. Poruszanie się na autostradzie bezproblemowe, szybkie. Dobrze wyposażony, jak z klasy premium, wersja 4 control też przydatna. Jak dla mnie ciut mały bagażnik, lecz to subiektywne doznanie. Ogólnie polecam Laguny III w dieslu, lecz znalezienie niezamęczonego, bezwypadkowego egzemplarza nie jest łatwe.
7,0
Renault Laguna III
Grandtour 2.0 dCi 150KM 110kW
Auto wazy swoje. Ma duze gabaryty. Opony r18, manual. Przebieg 165.000km ( jestem 1 wl). Spalanie z autostrady przy 120-150kmh, srednio 140kmh to 8-8,4l. Normalna jazda po okolicy, czyli 60-120kmh to 7l. Mozna zejsc pewnie do 6,5 i nizej ale to nie bedzie jazda... Jesli ktos mysli ze auto spali 5-6l to jest w duzym bledzie. Ogolnie frajda z jazdy, wygoda, moc, moment obrotowy i bezpieczenstwo rekompensuja wyzsze spalanie. Jesli ktos szuka silnika 1.5dCi to w tym aucie stanowczo odradzam. Do takiej budy, tak mały silnik ledwo jedzie, istny dziadkowóz, za to spali 5,5-6l/100, wiec zalezy co komu pasuje. Dwumas kosztuje z wymiana 4.000 ( org czesci) Czasem trzeszcza plastiki. Reszta sie nie psuje Pozdrawiam
6,9
Renault Laguna III
Grandtour 2.0 dCi 150KM 110kW
pamiętam passata z osławionym 1,9 tdi, który palił mało, ale koszty utrzymania były jednak wysokie. Szcególnie zawieszenie I akcesoria w silniku (rolki, paski, itp) Laguna ma łańcuch, który przy automacie pracuje w komfortowych warunkach, ma tanie element zawieszenia, (jeszcze nic nie wymieniałem ale sprawdzałem ceny) Duży spadek wartości też przekułem na swoją stronę, bo za 30 tys kupiłem auto krajowe, bezwypadkowe, z udokumentowanym I sprawdzonym serwisem, w najbogatszym wyposażeniu Initiale Paris. Więc auto ma mocnego diesla, automat 6 biegowy z sekwencją, auto światła xenonowe skrętne, wbudowane dzeinne, bezkluczykowy dostęp, grzane fotele sterowane elektrycznie z pamięcią, nawigację, telefon, jasną skórę, na prawdę, kawał fajnej fury za rozsądne pieniądze. Samochód przy 170 tys km ma pierwszy objaw użytku: małe załamanie tapicerki na boku fotela kierowcy. pozatym wygląda jak nieużywane. Pełny serwis auta z wszystkimi filtrami oraz olejem w skrzyni kosztował w warsztatcie specjalizującym się w Renault 600 zł. Przez nowoczesną konstrukcję skrzyni auto nie zużywa tak mocno klocków jak starsze automaty (BMW).

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Laguna