Szukaj

Renault Laguna III Hatchback 2.0T 16v 170KM 2010 Renault Laguna Potwierdzony przebieg AUTOMAT B...

27 400 PLN
Renault
Laguna
2010
benzynowy
170 KM
+48
Lublin (woj. lubelskie)
Rocznik 2010
Przebieg 116 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Renault Laguna Potwierdzony przebieg AUTOMAT B...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
220 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
Średnie spalanie
8,8 l/100 km
Długość
4 695 mm
Szerokość
1 811 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
11,0
Renault Laguna III
Hatchback 2.0T 16v 170KM 125kW
MIARODAJNY POMIAR! Posiadam auto z 2008r. - piękna wersja Initiale Paris z dobrej klasy instalacją gazową BRS Sequent24. Spalanie wydaje się być adekwatne do pojemności silnika i masy auta. Na wstępie pragnę zaznaczyć, że dokonany przeze mnie pomiar zużycia paliwa jest BARDZO DOKŁADNY - przez niemal rok notowałem każde tankowanie i na tej podstawie wyliczyłem z wykorzystaniem Excela RZECZYWISTE ZUŻYCIE PALIWA. W omawianym okresie auto przejechało 15324 km zużywając 1572 l LPG oraz 191 l benzyny. Co to oznacza? Wynika z powyższego, że średnie spalanie wyniosło 11,5 l / 100 km, na co składa się 10,26 l LPG oraz 1,24 l benzyny. Biorąc pod uwagę średnie ceny w omawianym okresie koszt przejechania tym autem 100 km wynosi 32,3 zł / 100 km. Powyższy pomiar jest miarodajny również z tego względu, że był przeprowadzany w różnych porach roku oraz w różnych warunkach drogowych. Ponadto mniej więcej równomiernie rozkłada się podział tras miasto - trasa - długie trasy - krótkie odcinki. Co ciekawe nie zauważyłem jakiś specjalnych różnic w zużyciu paliwa zimą i latem, ponadto nie ma też specjalnych różnic, gdy staram się jeździć oszczędnie i mniej oszczędnie. Po prostu auto musi spalić swoje i nie ma na to rady. Poprzednim moim autem było Renault Megane kombi z 2007r. (również z LPG) z silnikiem 1.6 (112 KM). Średnie spalanie liczony w tym aucie było o około 3 litry niższe niż w Lagunie (7,46 l gazu + 1,1 l benzyny = 8,56 l /100 km). Koszt przejechania 100 km - ok. 7 zł niższy. Wracając jednak do oceny samej Laguny. Auto kupiłem w 2013r. sprowadzane z Niemiec z zakładaną tam instalacją gazową i przebiegiem (!) 38 tys km. Przebieg okazał się prawdziwy, co potwierdził serwis Renault w Polsce. Auto w najbogatszej wersji Initiale Paris (w 2008r. kosztowało jako nowe 125 tys zł). Samochód bardzo ładny, wygodny, choć sama kabina jest raczej kompaktowa i nie należy do najbardziej obszernych w tej klasie. Żonie znakomicie jeździ się automatem, mi on nie przeszkadza. Jeśli chodzi o mankamenty pojazdu to razi mnie jakość spasowania niektórych elementów wnętrza (skrzypiące kratki wentylacyjne, czy środkowa część konsoli). Poza tym - w porównaniu z Meganką - wewnątrz jest dużo mniej schowków i są dużo mniejsze. Ale generalnie auto godne polecenia, a silnik typu F4R 2.0T 170 KM, który pochodzi z Laguny II, jest idealny do zagazowania. Prosta, bezawaryjna konstrukcja, która może nie rzuca na kolana osiągami, ale sprawdza się w codziennym użytkowaniu znakomicie. Podstawowy benzynowy silnik Laguny III - 2.0 140 KM - jest znakomity, ale zdania na temat założenia w nim LPG są bardzo podzielone. Wersja Initiale Paris to m. in. ksenony skrętne, elektryczna regulacja foteli, system hand free, kimatronic, navi, skóra + drewno, 18 calowe alufelgi i wiele, wiele innych. POLECAM!
10,3
Renault Laguna III
Hatchback 2.0T 16v 170KM 125kW
Auto na gazie jeździ super. Średnie spalanie przy jeździe miejskiej 11-12 litrów. Oszczędna jazda w trasie 9 litrów. Jazda autostradowa przy 140km/h i pełnym obłożeniu około 12 litrów. Przy 160-170km/h około 13 litrów. Silnik ze względu na swoją konstrukcje idealnie nadaje się do montażu instalacji LPG. Poza terminową wymiana olejów i filtrów nie miałem innych niespodziewanych wydatków.
9,7
Renault Laguna III
Hatchback 2.0T 16v 170KM 125kW
Przez brak awarii jest super - wydatki standardowe okresowe, spalanie duże, ale w gazie, byłem tego świadom. Wybrałem to auto z uwagi na starego typu silnik, starego typu skrzynię automatyczną, tak by to działało latami bez awaryjnie i póki co tak jest.

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Laguna