Szukaj

Renault Laguna II Hatchback 3.0 V6 24V 207KM 2002 Renault Laguna 3.0 V6 24V , Salon Polska, GAZ

6 999 PLN
Renault
Laguna
2002
benzynowy z lpg
207 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2002
Przebieg 263 908 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 207 KM
Pojemność silnika 2 946 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszki boczne przednie, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, ASR (kontrola trakcji), ABS, Czujnik deszczu, Wspomaganie kierownicy, Elektrycznie ustawiane fotele, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewane przednie siedzenia, CD, Otwieranie pilotem, Szyberdach, Ogranicznik prędkości, Tempomat, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Renault Laguna 3.0 V6 24V , Salon Polska, GAZ

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
235 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,1 s
Średnie spalanie
10,1 l/100 km
Długość
4 576 mm
Szerokość
1 772 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
89% 11%
10,5
Renault Laguna II
Hatchback 3.0 V6 24V 207KM 152kW
Nie rozumiem niektórych opinii, że to auto bardzo dużo pali. Wobec tego po co kupili V6? Jak dla mnie, ta Laguna ma bardzo przyzwoite spalanie jak na swoją pojemność i moc. Ford Mondeo 2,5V6 czy Rover 75 2,5V6 mają, niestety, porównywalne lub jeszcze większe spalanie niż Laguna 3,0V6. Wiadomo, że jak się non stop szaleje, to zużycie rośnie, jednak w zakorkowanych miastach takie zabawy są wykluczone. Znakomicie nadaje się na trasy - spalanie drastycznie spada. Co do przeglądów, nie są one jakieś drogie. Naprawy w ASO zabijają cenowo wręcz, dlatego staram się ich unikać szerokim łukiem, natomiast mechanicy robią takie rzeczy za grosze (w porównaniu do ASO). Np. rozrząd w ASO - 3200zł (częsci + robocizna), u mechanika - ok. 1400-1500zł.
13,1
Renault Laguna II
Hatchback 3.0 V6 24V 207KM 152kW
Zastanawiam sie dlaczego ludzie kupują auto a z dużym silnikiem, skoro narzekają na spalanie. Chcecie osiągów i małego silnika - kupcie 126p i załóżcie mu 2 turbosprężarki. i Będziecie mieli malucha TFS-G (gażnik). Samochód pokroju Laguny jest samochodem oszczędnym w spalaniu w porównaniu z innymi markami - wiadomo, że te różnice nie są wielkie. Ale ja deptając ten samochod do spodu choć rzadko jest potrzeba potrafie max wydac 16,5 l/100 LPG w miescie. W trasie to około 12,5 l/100 lpg. Co do psucia....to nie wiem co u was sie psuje, bo u mnie nic /przebieg 50tys km.
12,0
Renault Laguna II
Hatchback 3.0 V6 24V 207KM 152kW
Witam! Mój tata ma wątpliwą przyjemność posiadania wyżej wymienionego samochodu. Zgodzę się z moim przedmówcą, że spalanie w mieście faktycznie jest znaczne, ale niestety fizyki nie da się oszukać i 6 pracujących cylindrów musi spalić - niestety;/. Ja już gruntownie przebadałem spalanie naszej lagunki. - w mieście dziecinka w zależności "od stopy" potrafi spalić od 14,1 do uwaga niemal 41,2 l/100 km:D. Kosmos to ostatnia wartość tak tak to średnie spalanie na 800 m przy ostrej kosmicznie ostrej jeździe: ze 3 sprinty 10-90 km/h raz spod świateł:P i wkręcaniu silnika pod skrajne wartości obrotowe --> 6500 obr/min. - ale jak zdarzają mi się jazdy typu Bemowo-Ursus to w mieście potrafię spalić 12 l/100 km, albo Łomianki-Ursus 11,2 l/ 100 km - traska wygląda duuużo lepiej, z resztą taki jest zamysł silników V6 i V8 nawet --> zostały stworzone do jeżdżenia po trasie - bo dlaczego np pomijając fakt taniego paliwa Amerykanie jeżdżą takimi potworami? W europie to ekstrawagancja ale USA - czemu nie? Przecież obecnie galon(3,78 l) paliwa kosztuje średnio $2.648! W trasie Warszawa-Bydgoszcz-Warszawa (niemal 600 km) jechałem dość spokojnie to średnie spalanie wyszło mi ok 8 l/ 100 km. Ale eco-driving też jest wykonalny. Komputer pokładowy przy prędkości 56 km/h z tempomatem pokazuje zaledwie 5,2-5,6 i zauważyłem, że najkorzystniej mu sie jedzie 78-90 wtedy mamy 6-6,5-7!. Da się zrobić, ale nie oszukujmy się, kto kupuje 200 konny silnik żeby uprawiać eco-driving:P. Pozdrawiam

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Laguna