Szukaj

Renault Kangoo II 2010 Renault Kangoo 1.6 z lpg automat super stan

25 998 PLN
Renault
Kangoo
2010
benzynowy z lpg
105 KM
+48
Gdów (woj. małopolskie)
Rocznik 2010
Przebieg 202 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 600 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia pick-up
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Renault Kangoo 1.6 z lpg automat super stan

4,4
~Konrad
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.6 16v 105KM 77kW
Auto zaskakująco komfortowe jak na osobową wersję dostawczaka, w sumie to głęboki lifting Scenica drugiej generacji. Wysoka pozycja za kierownicą poprawia widoczność i niweluje oślepianie przez auta z przeciwka. Wysoko osadzone reflektory skutkują niezłym zasięgiem świateł mijania. Duże szyby i ogromne lusterka boczne w których wszystko widać. Duże i szerokie wnętrze w aucie o długości zaledwie 4.2 m. Silnik benzynowy, co w przypadku Renault...
3,9
~martenzyt
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
To mój drugi Kangur. Poprzednio miałem jedynkę z benzyniakiem 1,4. Był trochę mniejszy w środku i na zewnątrz. Przede wszystkim jednak był dużo lżejszy. Dlatego mimo tylko 75 KM, w mieście był znacznie bardziej żwawy od obecnego. Mój aktualny Kangur, za to, o wiele lepiej sprawdza się w trasie. Moc 105 KM wystarcza do szybkiej jazdy autostradowej i do wyprzedzania. Ponad 3 tys. obrotów można nawet powiedzieć, że jest dynamiczny. Jest to jednak...
3,9
~tarky74
Renault Kangoo II
Express 1.5 dCi 85KM 63kW
Z Kangoo jestem bardzo zadowolony. Stworzony został do pracy i w tej roli świetnie się sprawdza. Jak każdy pracownik nie lubi, gdy wrzucimy mu za dużo na \"plecy\", więc mocno obciążony bądź przeładowany - zaczyna się buntować. Właściwie traktowany odwdzięcza się bezawaryjną pracą i sprawia wrażenie bezpiecznej oraz przemyślanej konstrukcji. Polecam boczne szyby za kabiną - zwłaszcza w drzwiach suwanych(prawa strona) - może to zwiększyć...

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Kangoo