Szukaj

Renault Kadjar Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 2017 Renault Kadjar Renault Kadjar I 2017 ZAREJESTR...

59 800 PLN
Renault
Kadjar
2017
benzynowy
130 KM
+48
Drezdenko (woj. lubuskie)
Rocznik 2017
Przebieg 107 800 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 130 KM
Pojemność silnika 1 197 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Renault Kadjar Renault Kadjar I 2017 ZAREJESTR...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,1 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 449 mm
Szerokość
1 836 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
72% 28%
8,7
Renault Kadjar
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Wersja S-Edition opony Continental ContiSportContact 5 225/45/19. Najniżej ile mi się udało tym autem zejść to 7,9 w trasie i to wraz z trybem eco w wioskach. Odcinek 400 km trochę gór (ale przejechany w te i z powrotem bez autostrad wiec max 100 km/h) 4 dorosłe osoby. Po autostradach 2 dorosłe 8.5 średnio 135-140 odcinek 500 km. Auto ma dopiero 2500 przejechane wiec to mój pierwszy raport. W mieście z trybem eco 9 to standard bez eco 9.6 jak depniesz to ponad 10 na krótkich odcinkach bez problemu spali. Zmienia na mniejsze zimówki i wrócę z kolejnym raportem
7,6
Renault Kadjar
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
W ruchu pozamiejskim pali mało 6.2 przy jeździe do 100km/ h w większości wioski i ograniczenia - Kaszuby/Mazury itp. W ruchu miejskim 9.0 Przyspiesza i trzyma się asfaltu zaskakująco dobrze jak na samochód za tę pieniądze. Polecam do jazdy w stylu zachodnim . Do ostrzejszej polskiej jazdy lepiej kupić diesla w automacie jeśli lubicie. Serwis Zdunek omijajcie z daleka . Złota zasada przy zakupie samochodu - kupujesz po pierwsze serwis , później cena jaką chcesz przeznaczyć i model pojazdu chyba ,że trafisz na egzemplarz bez wady fabrycznej . Czego życzę.
6,8
Renault Kadjar
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Nie wiem skąd te niskie zużycia w mieście. Przy włączonym eco i z raczej lekką stopą, średnia 8,5 to standard. Bez eco i dociskając go czasami do 10l doleciałbym bez problemu. Tak więc ekonomia małych silników to bajki..

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Skrzynia biegów - Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Kadjar