Szukaj

Renault Grand Scenic I 2.0 i 16V 136KM 2004 Renault Scenic 2.0 Benzyna 135 KM, Klimatyzacja,

7 990 PLN
Renault
Grand Scenic
2004
benzynowy
136 KM
+48
Słupsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2004
Przebieg 246 702 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio niefabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Renault Scenic 2.0 Benzyna 135 KM, Klimatyzacja,

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,3 s
Średnie spalanie
8,0 l/100 km
Długość
4 493 mm
Szerokość
1 810 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
13,9
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 2.0 i 16V 136KM 100kW
Mój Grand jest z 2008, Jest też w automacie. Mieszkam i pracuję w Krakowie. Dojazd z jednej strony miasta na drugą (pracuję 8:00-16:00) 13km w jedną stronę to spalanie ok.15l gazu. Żona do pracy ma 4,5km i jej spalanie to do 17-18l. Dużo lepiej to wygląda kiedy jedzie się po mieście w innych godzinach, lub po prostu w trasie. Ale na trasie jaką robię niemal co weekend w sezonie letnim 25km autostradą 130km/h+25km trochę krajówką, trochę przez wioski w kierunku Limanowej (teren lekko górzysty) to spalanie jest 12-13l/100km. Jednak przy 160-170km/h spalanie wychodzi niemal 20l/100km. Zdarzało się nie zrobić 200km na baku :((((. Jeżeli ktoś mieszka w dużym mieście, jeździ do pracy w czasie największych korków, lub na bardzo krótkich odcinkach, lub lubi szybką jazdę autostradą to niech sobie go młotkiem z głowy wybije. Z auta jestem jednak mega zadowolony i jak będę zmieniał to tylko na nowszego scenica i też w automacie. PS staram się tankować głownie na Schellu.
11,8
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 2.0 i 16V 136KM 100kW
Koszty utrzymania nie są duże, części tanie i łatwo dostępne, mnóstwo zamienników, gorzej jest z dostępnością miejsca do wymiany. Przykładowo do wymiany sprzęgła konieczne było wymontowanie przedniego zawieszenia wraz z wózkiem + oczywiście skrzynia, wymiana alternatora = demontaż pasa przedniego. Ale nie oszukujmy się wiele usterek to pierdoły, lub części eksploatacyjne, nie dzieje się z tym autem nic nadzwyczajnego. Spalanie mogłoby być niższe, ale czego się spodziewać po 2 litrowej jednostce benzynowej w LPG ciągnącej 1600kg
9,3
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 2.0 i 16V 136KM 100kW
Scenic manual po przejechaniu trasy 450km w tym autostrady 170km przy prędkości 130km/h reszta trasy mieszana w przedziale 100-50km/h spał 8L. W cuklu codziennego użytkowania 70km dziennie dynamiczna jazda 10L. Instalacja gazowa Landi Renzo. Super chodzi.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Grand Scenic