Szukaj

Renault Espace IV Van 2.0 i 16V Turbo 170KM 2012 SUPER GRAND OPŁACONY 2.0T 170KM SERWIS 188TYS.KM! LIFT LED NAVI SKÓRA ALU

26 700 PLN
Renault
Espace
2012
benzynowy
170 KM
+48
Kutno (woj. łódzkie)
Rocznik 2012
Przebieg 188 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Brązowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

SUPER GRAND OPŁACONY 2.0T 170KM SERWIS 188TYS.KM! LIFT LED NAVI SKÓRA ALU

11,7
Renault Espace IV
Van 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
Auto posiadam od 3 miesięcy, jeżdżę tylko na PB trasa nie udało mi się zejść poniżej 9L,ale to powód jest wiadomy nie jeździ się z powietrzem, i z prędkościami 90km/h, miasto ( z tym że wylotówki bo taki mam kierunek do pracy to 11 L/100) Mimo to nie jestem zszokowany ze spalania, w końcu to auto też waży i opory ( gabaryt). Jedyne co od siebie zauważyłem to na 5 biegu spokojniejsze jest spalanie niż na 6. Reasumując auto godne uwagi, tak jak już ktoś napisał i piękne i brzydkie, ale w miarę komfortowe, przyjemne na co dzień.
10,8
Renault Espace IV
Van 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
Auto niemałe i dość ciężkie, jednak dające możliwości uzyskania naprawdę sensownych wyników spalania. Jeździłem jakiś czas na benzynie, wg moich obserwacji spalanie wg komputera jest b. zbliżone do rzeczywistego. Na benzynie na trasie 300 km udało mi się najniżej zejść do 6,2. Jazda autostradowa 120-140 to spalanie ok. 9-9,5. Przy ostrym grzaniu z pedałem w podłodze 180-200 spalanie wzrasta w moim egzemplarzu do 14-14,5. Na gazie wyniki rosną praktycznie równo o 40 %. Na co dzień jeżdżąc po mieście pali mi 11-12 gazu i jest to wynik w pełni akceptowalny. Dodam, że przejechałem już na lpg ponad 80 tys. km i nie dostrzegam żadnych ujemnych skutków jazdy na gazie. Instalacja Lovato smart, filtr gazu wymieniany raz w roku, inne elementy eksploatacyjne regularnie i na bieżąco. Auto ma obecnie przebieg 190 tys.
11,4
Renault Espace IV
Van 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
Podałem spalanie kalkulacyjne, na pewno nie będzie dokładne, jeżeli chodzi o sztywne rubryki, wszystko zależy od warunków na drodze, od samej drogi oraz stylu jazdy. Proste, kręte, stop, gaz, zmiana biegów, redukcja, wyprzedzanie, itd., itp. Podam spalanie ze swoich obserwacji. Jadąc spokojnie w trasie samochód potrafi spalić 8-9 litrów na 100 kilometrów przy prędkościach 70-110 km/h, ale można też ostro przyciskać, wówczas zje 15-16 litrów na 100 kilometrów przy prędkościach 140-205 km/h. Tak jechałem cały czas nad morze 240 kilometrów w 2 godziny z maluteńkim haczykiem i aż dziwię się, że nie przyszedł żaden śmietnikowy mandat. W mieście spalanie oscyluje w granicach 11-14 litrów na 100 kilometrów. Zależy jakie miasto, jakie natężenie ruchu, korków, świateł, itd. Waga pojazdu 1685 kilogramów, auto lżejsze od silników dieslowskich ze skrzyniami automatycznymi (=1800 kg). Kolega ma 2.2 dCi w automacie, w normalnej jeździe miastowej pali mu do 9 litrów ropy na 100 kilometrów, w zimne dni potrafi wskazywać nawet 10,6 litra na 100 kilometrów, tak więc myślę, że motor benzynowy nie pali tak źle. Bierze benzyny tyle ilu musi, leję 95 oraz 98.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Espace