Szukaj

Renault Clio III Hatchback 5d Phase II 1.5 dCi 75KM 2012 Renault Clio Renault Clio

21 894 PLN
Renault
Clio
2012
diesel
75 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2012
Przebieg 177 200 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 1 461 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 2

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości

Informacje o samochodzie

Renault Clio Renault Clio

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
165 km/h
Średnie spalanie
4,0 l/100 km
Długość
4 027 mm
Szerokość
1 720 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
50% 50%
4,5
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.5 dCi 75KM 55kW
Przejechałem nim 110tys km. Obecny przebieg 260tys. Gdy paliwo było tańsze, średnio w cyklu mieszanym wychodziło 4.7-4.9 Obecnie, gdy paliwo drogie od ponad 40tys km zmieniłem styl jazdy i spalanie średnie w cyklu mieszanym wychodzi 4.2-4.3 rekord to 3.93l. na trasie do Pragi (2 dorosłych, 3 dzieci i bagaże) przy średniej prędkości 130-150 wyszło 5,13l. Autko potrafi spalić dużo gdy zbyt szybko zmienia się biegi. Ja staram się utrzymywać auto na obrotach, 4 bieg najszybciej wrzucam przy 60km/h delikatnie operując gazem. Jak się chce to się da. Jak go pożyczyłem teściowej to spalił blisko 6l generalnie fajne auto 260tys i oryginalne sprzęgło, wtryski, dpf, turbo itp. jedyne co się zepsuło to już 3 razy manetka kierunkowskazów
4,4
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.5 dCi 75KM 55kW
Przejechałem nim 100tys km (obecny przebieg 233tys km) Średnią podaję z tankowań nie z komputera. Przy dynamicznej jeździe 4.8. ale odkąd paliwo zdrożało jeżdżę spokojniej i obniżyłem spalanie do ok 4.2 (max udało mi się zejść do 3.9) najważniejsza zasada delikatnie operować gazem 4 nie wrzucam poniżej 60 ale przeważnie później a piąty bieg przy minimum 90. Powyżej 100km/h to pali duuuuuuzo więcej. Na trasie do Warszawy trasa 300km przy prędkości 120-130 spalił 5.5. Auto trochę za słabe na piąty bieg więc go unikam (zamierzam zrobić chipa). Auto poza manetka migaczy nigdy się mi nie zepsuło. Turbo, dpf (wypala się co 1100-1200km), sprzęgło i wtryski fabryczne!
4,4
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.5 dCi 75KM 55kW
Można zejść do 4,0 l / 100 km, ale tylko jeżdżąć między 90-120 km/h na spokojnej trasie. Przy prędkości 140 km/h spalanie wzrasta do 6,5-7 l / 100 km.

Zalety

+ Ergonomia + Całokształt + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Clio