Szukaj

Renault Clio V 2022 Renault Clio 1.6 Hybryda 145KM

72 900 PLN
Renault
Clio
2022
hybrydowy
145 KM
+48
gniezno (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2022
Przebieg 30 000 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 145 KM
Pojemność silnika 1 600 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Łopatki zmiany biegów, System Start-Stop

3,9
~carlos
Renault Clio V
Hatchback 5d 1.0 TCE 100 LPG 100KM 74kW
Posiadam go od nowości. Zarówno wygląd zewnętrzny jak i wykończenie wnętrza jest na bardzo wysokim poziomie, oczywiście biorąc pod uwagę segment do którego należy. Dynamika przy tak małym silniku również jest na zadowalajacym poziomie. Problem dotyczy jednak awaryjności, w tym aspekcie Renault wypada kiepsko. Nie dość, że pojawiły sie problemy z układem wtryskowym lpg i samochód nie pracuje na gazie, to dodatkowo, nie ma części niezbędnych do...
4,7
~Mike
Renault Clio V
Hatchback 5d 1.3 TCe 130KM 96kW
Z tą skrzynią, w wersji RS-Line, ze skórzaną tapicerką i imitacją włókna węglowego w środku to chyba najlepsza propozycja samochodow miejskich dostępnych jako używane 4-5-letnie auta. Wyposażenie i wykończenie samochodu godne segmentu premium - brakuje bodaj tylko elektrycznego sterowania fotelami oraz nawiewów oraz gniazd i podłokietnika w drugim rzędzie. Pasażerom drugiego rzędu w ogóle będzie ciasno - ale to już urok samochodu typowo...
4,6
~Bartolek
Renault Clio V
Hatchback 5d 1.0 TCe 90KM 67kW
Pozytywne zaskoczenie, jeśli chodzi o to auto. Od dłuższego czasu miałem przeświadczenie, że Clio to taka twarda plastikowa bryła oferująca tylko elektronikę wiecznie się psującą. Natomiast w rzeczywistości auto niezwykle dobrze wykonanie. Plastiki mięciutkie nie tylko na desce rozdzielczej, ale też i na drzwiach. Jak na ten segment świetne wykonanie wszystkich przycisków i innych elementów przez nas dotykanych. Wyciszenie genialne jak na...

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Wentylacja i ogrzewanie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Clio