Szukaj

Renault Clio V 2024 Renault Clio 1.6 E-TECH 145 HYBRID lifting 8500km

29 999 PLN
Renault
Clio
2024
hybrydowy
94 KM
+48
Świętoszówka (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 8 000 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 94 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Ogranicznik prędkości, Tempomat

3,9
~carlos
Renault Clio V
Hatchback 5d 1.0 TCE 100 LPG 100KM 74kW
Posiadam go od nowości. Zarówno wygląd zewnętrzny jak i wykończenie wnętrza jest na bardzo wysokim poziomie, oczywiście biorąc pod uwagę segment do którego należy. Dynamika przy tak małym silniku również jest na zadowalajacym poziomie. Problem dotyczy jednak awaryjności, w tym aspekcie Renault wypada kiepsko. Nie dość, że pojawiły sie problemy z układem wtryskowym lpg i samochód nie pracuje na gazie, to dodatkowo, nie ma części niezbędnych do...
4,7
~Mike
Renault Clio V
Hatchback 5d 1.3 TCe 130KM 96kW
Z tą skrzynią, w wersji RS-Line, ze skórzaną tapicerką i imitacją włókna węglowego w środku to chyba najlepsza propozycja samochodow miejskich dostępnych jako używane 4-5-letnie auta. Wyposażenie i wykończenie samochodu godne segmentu premium - brakuje bodaj tylko elektrycznego sterowania fotelami oraz nawiewów oraz gniazd i podłokietnika w drugim rzędzie. Pasażerom drugiego rzędu w ogóle będzie ciasno - ale to już urok samochodu typowo...
4,6
~Bartolek
Renault Clio V
Hatchback 5d 1.0 TCe 90KM 67kW
Pozytywne zaskoczenie, jeśli chodzi o to auto. Od dłuższego czasu miałem przeświadczenie, że Clio to taka twarda plastikowa bryła oferująca tylko elektronikę wiecznie się psującą. Natomiast w rzeczywistości auto niezwykle dobrze wykonanie. Plastiki mięciutkie nie tylko na desce rozdzielczej, ale też i na drzwiach. Jak na ten segment świetne wykonanie wszystkich przycisków i innych elementów przez nas dotykanych. Wyciszenie genialne jak na...

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Wentylacja i ogrzewanie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Clio