Szukaj

Renault Clio II Hatchback 1.5 dCi 65KM 2003 Renault Clio 1.5DCI 65KM klimatronic 5drzwi za...

2 700 PLN
Renault
Clio
2003
diesel
65 KM
+48
Kwileń 42 (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2003
Przebieg 192 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 65 KM
Pojemność silnika 1 461 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Renault Clio 1.5DCI 65KM klimatronic 5drzwi za...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
163 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,0 s
Średnie spalanie
4,3 l/100 km
Długość
3 773 mm
Szerokość
1 639 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
4,6
Renault Clio II
Hatchback 1.5 dCi 65KM 48kW
Spalanie tego auta jest na rewelacyjnie niskim poziomie, średnio w mieście 4.7l/100km, jest to wynik powtarzalny, wiec uważam, że bardzo wiarygodny a metoda pomiaru dość dokładna, gdyż zawsze tankuje do pełna i robię zdjęcie licznika z przebiegiem tuż po zatankowaniu zanim odjadę ze stacji. Na dostawcę paliwa do mojego auta wybrałem konkretną sieć stacji gdzie dobrej jakości paliwa mogę być pewny (logo takie z Orzełkiem :P). Tym osobom, którym autko pali więcej niż 5l/100 w cyklu miejskim, a nie jeżdżą typowo sportowo aczkolwiek lubią dynamiczną jazdę mogę podpowiedzieć, że po wymianie zaworu egr na nowy (dobrej jakości zamiennik) auto zaczęło mieścić się ze spalaniem w 5 litrach na setkę w mieście (natomiast przed wymianą nie schodziło poniżej 5.1l). Polecam więc utrzymywanie auta w dobrej kondycji ;)
4,9
Renault Clio II
Hatchback 1.5 dCi 65KM 48kW
Wskazania komputera pokładowego są niższe o 0,5 l/100km niż wychodzi to w rzeczywistości. Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć na trasie 40 km z prędkością około 70 km/h to 3,5 l/100km. Maksymalne spalanie jakie zanotowałem to jazda po dużym mieście (czyt. Kraków) zimą z mrozami -10 stopni. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe to dojazdy do pracy, codziennie około 70 km w większości przez teren zabudowany i kilka km przez Kraków. Średnie spalanie obecnie wynosi 4,9 l/100km i jest to wynik głównie z miasta i krótkich wypadów poza miasto. Na pełnym baku przy spokojnej jeździe można lekko zrobić 1000km :-)
4,7
Renault Clio II
Hatchback 1.5 dCi 65KM 48kW
Auto oszczędne i zaskakująco dynamiczne jak na swoją klasę. Przy jeździe pod obciążeniem albo zimą i w mieście spalanie wzrasta nieznacznie. Spory wzrost zużycia można zauważyć przy stałej szybkiej jeździe (np autostradą). Próba utrzymywania prędkości 150km/h skutkuje wirami w baku. Ekonomiczna jazda do max 115, później co raz gorzej, choć silnik ochoczo przyspiesza nawet powyżej 140. Przez ostatnie 60 000 km notowałem zatankowaną ropę i zrobiłem podsumowanie średniego zużycia z tego dystansu = 4,655 l/100km

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Clio