Szukaj

Renault Clio II Hatchback 1.4 16V 98KM 2004 Renault Clio 1.4 16V , Klima, Klimatronic

1 999 PLN
Renault
Clio
2004
benzynowy
98 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2004
Przebieg 276 339 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 98 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Renault Clio 1.4 16V , Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,5 s
Średnie spalanie
6,7 l/100 km
Długość
3 773 mm
Szerokość
1 639 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
6,9
Renault Clio II
Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW
Zużycie paliwa dużo zależy od stylu jazdy. Przy spokojnej jeździe średnie spalanie ok 6,5 l jest łatwo osiągalne. Przy ostrej jeździe bez problemu można "wykręcić" 9 litrów. W trasie łatwo można zejść poniżej 6 l benzyny. Do silnika leję Elf 10W40, między wymianami nie dolewam ani grama ! Ceny przeglądów przeciętne, oczywiście poza ASO. Ceny serwisowania do zaakceptowania, chociaż spora ilość usterek podwyższa koszty eksploatacji.
7,4
Renault Clio II
Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW
Średnie spalanie mojego clio II w cyklu mieszanym wynosi około 7,5 l/100km. Na trasie spalanie autka znacznie spada i wynosi około 6 l/100km. Na trasie 30km po rozpędzeniu auta i utrzymywaniu prędkości w granicach 100km/h komputer pokazał mi 5,8 l/100km. Jazda tylko w mieście i rozwijanie prędkości do 60km/h - 9/100km. Jak na silnik 1.4 16V (98km) myślę, że to bardzo dobre wyniki szczególnie, że auto jest bardzo dynamiczne i zrywne na każdym biegu.
6,5
Renault Clio II
Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW
Ciężko rozgraniczyć spalanie na minimalne i maksymalne, bo przecież nikt nie będzie jeździł z kartką papieru i na bieżąco notował. Podawane tu dane są na ogół mocno przybliżone (jak sądzę), dlatego aby być w miarę dokładny podałem tylko dane, które pokazuje mi komputer. Staram się jeździć oszczędnie, jednak nie mułowato. Cykl mieszany. Jeżeli zaś chodzi o spalanie minimalne przy oszczędnej jeździe to zgaduję, ale sądzę, że to w moim przypadku realny wynik.

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Clio