Szukaj

Porsche Cayenne I 2004 Porsche Cayenne Porsche Cayenne Tiptronic S

22 999 PLN
Porsche
Cayenne
2004
benzynowy
250 KM
+48
Ostrów Mazowiecka (woj. mazowieckie)
Rocznik 2004
Przebieg 300 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 250 KM
Pojemność silnika 3 189 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor inny
Liczba drzwi 4

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Alufelgi, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, Tempomat

2,5
~Michal
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Porsche miało być spełnieniem marzeń z dzieciństwa. Fakt Cayenne nie przychodzi jako pierwsze do głowy gdy myślimy o Porsche, ale trzeba było pójść na kompromis- rodzina, podróże i te sprawy, wiadomo. Niestety tego przez co przeszedłem przez pół roku posiadania tego auta nie spodziewałem się w najgorszych koszmarach. Przy okazji drobna (a może i nie) rada dla przyszłych kupujących- jeśli ktoś wam powie że cayenne 3.2 V6 to to samo co Touareg...
4,5
~zychu
Porsche Cayenne I
SUV 4.5 V8 S 340KM 250kW
Auto z kosmetycznymi uszkodzeniami przyjechało do mnie z niemiec. Z czym należy się liczyć przy zakupie tej wersji ? Lista usterek nie jest długa a większość z nich można usunąć samodzielnie mając smykałkę mechaniczną i umiejętność choćby wyszyukiwania tutoriali na YT . Zanim kupiłem ten model liczyłem się z potencjalnymi kosztami : -regeneracją mechatroniki skrzyni aisin tr60sn . - Wymiana Residual presure valve - zaworek wyrównaczy...
4,2
~tak ale z mocniejszym silnikiem
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
elementy dobrze spasowane, skora to skora pachnie jak skora wyciera sie jak skora, plastik to mily w fakturze plastk, aluminium to aluminium, jak to auto klasy premium z lat 2000cznych nie to co dzisiesze imitacje materialow. 10 letni pojazd ze sladami zurzycia... daje poczucie odrobiny luksusu, komfortu i prestizu ja na suv-a...niestety tu i tam traci vw-gniotem, ceny nie adekwatne do jakosci produktu. Jezdze juz troche i slyszac pomruk...

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Porsche przeprowadzone przez Euro NCAP.
Porsche Cayenne