Szukaj

Porsche Cayenne I 3.0D Tiptronic S 240KM 2009 Porsche Cayenne 3.0D 240KM LiFT Skora Alu Kola 20 Turbo Gwarancjia

56 999 PLN
Porsche
Cayenne
2009
diesel
240 KM
+48
Zwoleń (woj. mazowieckie)
Rocznik 2009
Przebieg 236 123 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 240 KM
Pojemność silnika 2 967 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Skórzana kierownica, Bluetooth, Radio fabryczne, Alufelgi, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Porsche Cayenne 3.0D 240KM LiFT Skora Alu Kola 20 Turbo Gwarancjia

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
217 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,8 s
Średnie spalanie
7,4 l/100 km
Długość
4 782 mm
Szerokość
1 928 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%
8,1
Porsche Cayenne I
SUV 3.0D Tiptronic S 240KM 177kW
Mam podniesioną moc na okolice 300ps, po tym spalanie znacznie spadło Ten silnik nie lubi krótkich odcinków, na krótkich dystansach potrafi pokazać 12l i więcej, a w trasie nawet bardzo dynamiczna jazda to max 10l Przy bardzo szybkiej jeździe na krótkich dystansach (do 30km) potrafi spalić nawet 16l Za to w trasie z ciężarowymi 6,3l, przy 140 8l, przy większych prędkościach 10l Średnio z 20tys to 10l jeżdżę najczęściej 30-40km krajowymi drogami z ciężką nogą Przed podniesieniem paliła średnio 12l, przy delikatnej 10l, rekordowo w trasie z tirami 8l Podniesienie mocy zmniejszyło spalanie o 2l
8,1
Porsche Cayenne I
SUV 3.0D Tiptronic S 240KM 177kW
Mam podniesioną moc na okolice 300ps, po tym spalanie znacznie spadło Ten silnik nie lubi krótkich odcinków, na krótkich dystansach potrafi pokazać 12l i więcej, a w trasie nawet bardzo dynamiczna jazda to max 10l Przy bardzo szybkiej jeździe na krótkich dystansach (do 30km) potrafi spalić nawet 16l Za to w trasie z ciężarowymi 6,3l, przy 140 8l, przy większych prędkościach 10l Średnio z 20tys to 10l jeżdżę najczęściej 30-40km krajowymi drogami z ciężką nogą Przed podniesieniem paliła średnio 12l, przy delikatnej 10l, rekordowo w trasie z tirami 8l Podniesienie mocy zmniejszyło spalanie o 2l
8,1
Porsche Cayenne I
SUV 3.0D Tiptronic S 240KM 177kW
Mam podniesioną moc na okolice 300ps, po tym spalanie znacznie spadło Ten silnik nie lubi krótkich odcinków, na krótkich dystansach potrafi pokazać 12l i więcej, a w trasie nawet bardzo dynamiczna jazda to max 10l Przy bardzo szybkiej jeździe na krótkich dystansach (do 30km) potrafi spalić nawet 16l Za to w trasie z ciężarowymi 6,3l, przy 140 8l, przy większych prędkościach 10l Średnio z 20tys to 10l jeżdżę najczęściej 30-40km krajowymi drogami z ciężką nogą Przed podniesieniem paliła średnio 12l, przy delikatnej 10l, rekordowo w trasie z tirami 8l Podniesienie mocy zmniejszyło spalanie o 2l

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Porsche przeprowadzone przez Euro NCAP.
Porsche Cayenne