Szukaj

Peugeot 508 I SW 1.6 THP 156KM 2011 Peugeot 508 SW 1.6 Turbo 156PS full opcja keyles HeadUp Xenon Navi Gwaranc

29 999 PLN
Peugeot
508
2011
benzynowy
156 KM
+48
Zwoleń (woj. mazowieckie)
Rocznik 2011
Przebieg 130 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 156 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Beżowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka jasna, Tapicerka skórzana, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Dach panoramiczny, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Komputer pokładowy, Liczniki LCD, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Peugeot 508 SW 1.6 Turbo 156PS full opcja keyles HeadUp Xenon Navi Gwaranc

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
218 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,8 s
Średnie spalanie
6,3 l/100 km
Długość
4 813 mm
Szerokość
1 853 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
7,5
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Z ostatnich 10 tys. z przewagą miasta wychodzi 8,5. Samo miasto (Wrocław) w zależności od korków. W czasie ferii przy braku korków 9, w korkach bez problemu dobija do 11. Trasa z ostatniego weekendu z Wrocka do Dziwnowa (większość S3) 5 osób plus bagaże - ja wykręciłem w tamtą stronę 7,5, żona wracała i zbiła całość do 6,8 (przy prędkościach do 140km/h). Ostatnie kilka lat jeździłem dieslami 1,9 i 2.0 - tam da autostradzie przy 160 paliły 6,5, a Peugeot w benzynie przy 160 weźmie powyżej 8. Generalnie polecam auto
10,3
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
spalanie w tym samochodzie to tragedia, może z manualem lepiej sobie radzi ale z automatyczną skrzynią biegów srednie spalanie w miescie to 12litrów w normalnej jeździe. W trasie bardzo dobrze sie sprawdza ostatnie 400km troche autostrady troche wyprzedzanie spalanie ok 7,3l wiec nawet okej ogólnie auto godne polecenia jednak polecam z silnikiem diesla :)))) Silnik dość nieudany naprawy drogie- silnik bmw
9,1
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Zanim kupiłem to auto czytałem o spalaniach średnich rzędu 8-9L/100km - w co nie chciało mi się wierzyć - no i faktycznie, żeby normalnie przemieszczać się po mieście w sposób "od świateł do świateł" to trzeba przyjąć spalanie nawet 11L/100km, natomiast na trasie to już bardzo ładnie bo z tempomatem przy 140km/h to wychodzi nawet poniżej 7L. Tak czy owak - bardzo polecam!

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 508