Szukaj

Peugeot 508 II SPORT ENGINEERED SW 1.6 Plug-In Hybrid 360KM 2023 Peugeot 508 PSE SW PHEV 360 KM Sport Enginee A...

209 900 PLN
Peugeot
508
2023
hybrydowy
360 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2023
Przebieg 18 132 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 360 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Peugeot 508 PSE SW PHEV 360 KM Sport Enginee A...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,2 s
Średnie spalanie
2,0 l/100 km
Długość
4 790 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
4,8
~Maciej
Peugeot 508 II
Sedan 1.6 Puretech 225KM 165kW
Auto kupiłem pod koniec 2019r. po wizytach i jazdach testowych w kilku salonach innych marek m.in. Alfa Romeo, BMW. Poprzednio jeździłem pierwszą generacją 508 w diesel'u 160KM, a jeszcze wcześniej Alfą 159 również w diesel 150KM. Nowa (wtedy) 508-mka urzekła mnie całkowicie : wyglądem, jazdą (prowadzi się dużo lepiej niż poprzednie 508) i poziomem wyposażenia . Wziąłem wersję GT lakier czerwony z czarnym dachem szklanym. Po pięciu latach...
3,3
~Janek
Peugeot 508 II
Sedan 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Mam go od niedawna jako służbowy, ale jestem zaskoczony, że samochód, który obecnie kosztuje tak duże pieniądze, a jest tak cienki. Dramatycznie mało miejsca dla kierowcy, jego największą wadą jest wysokość tj. wsiadanie do niego bardzo uciązliwe, bo ma się poczucie jakby się siadało na asfalcie, niskie fotele i po ok 2 godzinach jazdy bolą nogi. Kombi jest ładne, ale nie warte swojej (astronomicznej) ceny. Wcześniej miałem (nie licząc SUV)...
3,3
~Sebastian
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Mimo początkowego zachwytu tym samochodem przed wszystkim jest mały w środku i klaustrofobiczny. Słaba widoczność, bardzo zabudowana przestrzeń kierowcy, Eksploatuję samochody tylko na trasach co najmniej na poziomie 60 tyś km rocznie. Długie trasy na poziomie 500-700 km , mimo pozornego komfortu, wyraźne zmęczenie ( ma obecnie samochód innej marki i jest o niebo lepiej) mała kierownica. Bezramkowe szyby - gwarancja przymarzania w zimie kiedy...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 508