Szukaj

Peugeot 508 II SPORT ENGINEERED 1.6 Plug-In Hybrid 360KM 2022 Peugeot 508 PSE 2022 FV23 Od RiA

184 900 PLN
Peugeot
508
2022
hybrydowy
360 KM
+48
Grębów (woj. podkarpackie)
Rocznik 2022
Przebieg 15 140 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 360 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Peugeot 508 PSE 2022 FV23 Od RiA

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,2 s
Średnie spalanie
2,0 l/100 km
Długość
4 750 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
74% 26%
3,3
~Janek
Peugeot 508 II
Sedan 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Mam go od niedawna jako służbowy, ale jestem zaskoczony, że samochód, który obecnie kosztuje tak duże pieniądze, a jest tak cienki. Dramatycznie mało miejsca dla kierowcy, jego największą wadą jest wysokość tj. wsiadanie do niego bardzo uciązliwe, bo ma się poczucie jakby się siadało na asfalcie, niskie fotele i po ok 2 godzinach jazdy bolą nogi. Kombi jest ładne, ale nie warte swojej (astronomicznej) ceny. Wcześniej miałem (nie licząc SUV)...
3,3
~Sebastian
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Mimo początkowego zachwytu tym samochodem przed wszystkim jest mały w środku i klaustrofobiczny. Słaba widoczność, bardzo zabudowana przestrzeń kierowcy, Eksploatuję samochody tylko na trasach co najmniej na poziomie 60 tyś km rocznie. Długie trasy na poziomie 500-700 km , mimo pozornego komfortu, wyraźne zmęczenie ( ma obecnie samochód innej marki i jest o niebo lepiej) mała kierownica. Bezramkowe szyby - gwarancja przymarzania w zimie kiedy...
4,4
~Mix
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Słodko-gorzki... cytując piłkarza. Samochód urzekł mnie wyglądem tak zewnątrz jak i wewnątrz. Posiada jednak kilka irytujących elementów, które pojawiły się w trakcie eksploatacji. Z tego, co czytam komentarze to zrobiłem moim 508 największy przebieg 49800 kilometrów spośród osób dodających wpisy, więc coś tam mogę o tym powiedzieć... 1. Brak czujnika końca płynu do spryskiwaczy - porażka, nie powinno mieć miejsca w tym segmencie i cenie. 2....
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 508