Szukaj

Peugeot 508 I Sedan 1.6 THP 156KM 2011 Peugeot 508 Peugeot 508 I BezwypadkowyMega Sta...

24 900 PLN
Peugeot
508
2011
benzynowy
156 KM
+48
Strzegom (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2011
Przebieg 219 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 156 KM
Pojemność silnika 1 600 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Peugeot 508 Peugeot 508 I BezwypadkowyMega Sta...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
222 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,6 s
Średnie spalanie
6,2 l/100 km
Długość
4 792 mm
Szerokość
1 853 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%
6,7
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
UPDATE: przebieg niecałe 35.000. Ze spalania jestem zadowolony i wszystko byłoby super gdyby nie rozrząd. Wymieniony był pierwszy raz po 18.000 po długiej trasie, następnie przy 27.000 także po długiej wyprawie, zobaczymy czy się powtórzy. Wtedy też sączył się olej spod pokrywy silnika. Jeśli chodzi o rozrząd to rozciąga się łańcuch i po odpaleniu na zimym hałasuje. Spalanie Jadąc 90 pokazuje 4-4,5l. 120 - 5,8, 130-140 - 6,8-7,2 160 - 7,8 200 - 12-14l. Najmniej pokazał 4,3l jadąc w kolumnie pojazdów 70-90. Wakacyjne wyjazdy, 5.500km w 2 tygodnie, od Warszawy 1700 km autostrady na zachód, prędkości 130-170 - 7-8l, przez Holandię 110 i 5,3l a z całego dystansu 6,8. Wycieczki wychodzily w granicach 4,8-7,5. Średnie spalanie z ostatnich 2000 km z przewagą trasy waha się między 7 a 7,5l, ale nie brakuje też miejskiej jazdy na krókich odcinkach na zimnym. Miasto od 7,5 ( późnym wieczorem ) do 11,5. Polskie krajówki z wyprzedzaniem i tak do 130-150 6,5-7,5l
7,2
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Średnie z 7000 od momentu przekroczenia 3000 to 8.2l. W mieście trudno powiedzieć bo min to 7.5l bez korków, nieduże miasto a max to w mróz 20 stopni na odcinku 2km w mieście najpierw 20l, potrm spadło do 15 a jak się rozgrzał to 11.3. Baaardzo dużo zależy jak się jeździ - jak to w uturbionych silnikach. I tak w trasie max było 8.4l głównie 130-150, dynamiczny przejazd przez Warszawę a do kilka prób do 200 i raz 215. Z kolei na wyboistej drodze max 90km/h w 5 osób i full bagażnik pokazał 5.3l. Na całej wyniosło 5.8, ostatnio też osiągnałem malo bo 6.0 - spokojna, normalna jazda max 120. Ale głównie bez patrzenia na oszczędzanie w trasie wychodzi ok. 6.5l, w zime do 7.0, im szybciej tym więcej. Dynamika i dźwięk silnika są naprawdę fajne i jeśli pali średnio 1l więcej od 2.0 HDi to uważam, że nie ma sensu brać diesla jeśli dużo się nie jeździ. W trasie wystarczy jechać spokojniej i osiąga się te same wyniki a w mieście zanim diesel się rozgrzeje tyle samo.
7,5
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
W mieście auto pali ok. 9 l/100, poza miastem możliwe jest zejście nawet do 6, ale trzeba naprawdę jechać 90 km/h. Przy prędkości 140 km/h spalanie wynosi ok. 7,7 l/100. Zmiana olejów i filtrów co 20,000 km (wcześniej było 25,000, ale Peugeot zmienił reguły gry). Ceny w ASO przeciętne

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 508