Szukaj

Peugeot 508 I Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 2012 Peugeot 508 HYbrid4, 197 KM, 4X4, Automat, Navi

15 999 PLN
Peugeot
508
2012
hybrydowy
200 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2012
Przebieg 247 566 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 200 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Peugeot 508 HYbrid4, 197 KM, 4X4, Automat, Navi

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,6 s
Średnie spalanie
3,6 l/100 km
Długość
4 792 mm
Szerokość
1 853 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
89% 11%
5,6
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Auto naprawde potrafi jezdzic za te 4,7 litra ( to wynik z miasta) . Do pracy jezdze miastem choc mam trase do wyboru poniewaz miastem mam płasko i duza czesc jade tylko na hybrydowym napedzie ( te maks 65km/h) . Rekordowo do pracy zajechałem za 3,2 l spalania ale to juz trzeba sie starac ( do pracy mam 17 km). Przy dynamicznej jeździe potrafi spalić nawet i 7 ale trzeba naprawdę się postarać w miescie lub jechać ponad 160-170 non stop. Generalnie idealne autko na miasto jak i trasy - tu i tu oszczędne.
5,3
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Bardzo niski, auto przy umiejętnej jeździe pali bardzo mało - ja potrafię nim spalić w trybie mieszanym, nawet z przewagą miasta, ok. 5.5l, a zaznaczam jest to oszczędna jazda, ale nie niedzielna :) Wystarczy odpowiednio wciskać gaz, a widząc czerwone światło puścić go delikatnie, aby naładować baterię, idealnie jest wciskać hamulec dopiero na końcu. Ruszać zdecydowanie, ale tak, aby silnik włączył się od 20km/h. Jeśli np. wiemy, że za kilka km będziemy w korku, to warto wyłączyć tryb Eco, aby bateria się naładowała z silnika i hamowania i potem mieć ją na takie wolne poruszanie się. Spalanie przy 65 km/h - 3,5l, przy 90-100 km/h - 5l, przy 140 - 6,3-6,5l, przy 150 - 6,8-7, a przy 160km/h - 7,3-7,5l. Warunki - bateria naładowana, bez pasażerów.
6,2
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
W trasie (Wrocław-Kamieniec Ząbkowicki) minimalne spalanie do jakiego udało mi się zejść to 4,5l/100km, minimalne w mieście 6,5l/100km przy oszczędnej jeździe. Natomiast przy normalnej jeździe w mieście to jakieś 7,5l/100km. Samochód bardzo dobrze się zbiera, także jeśli ktoś będzie chciał nacieszyć się nim w mieście to musi się liczyć ze spalaniem 9,5l/100km.

Zalety

+ Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 508