Szukaj

Peugeot 508 II 2019 Peugeot 508 Allure Avantage

87 900 PLN
Peugeot
508
2019
benzynowy
177 KM
Rocznik 2019
Przebieg 118 661 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 177 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Zielony metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Peugeot 508 Allure Avantage

4,8
~Maciej
Peugeot 508 II
Sedan 1.6 Puretech 225KM 165kW
Auto kupiłem pod koniec 2019r. po wizytach i jazdach testowych w kilku salonach innych marek m.in. Alfa Romeo, BMW. Poprzednio jeździłem pierwszą generacją 508 w diesel'u 160KM, a jeszcze wcześniej Alfą 159 również w diesel 150KM. Nowa (wtedy) 508-mka urzekła mnie całkowicie : wyglądem, jazdą (prowadzi się dużo lepiej niż poprzednie 508) i poziomem wyposażenia . Wziąłem wersję GT lakier czerwony z czarnym dachem szklanym. Po pięciu latach...
3,3
~Janek
Peugeot 508 II
Sedan 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Mam go od niedawna jako służbowy, ale jestem zaskoczony, że samochód, który obecnie kosztuje tak duże pieniądze, a jest tak cienki. Dramatycznie mało miejsca dla kierowcy, jego największą wadą jest wysokość tj. wsiadanie do niego bardzo uciązliwe, bo ma się poczucie jakby się siadało na asfalcie, niskie fotele i po ok 2 godzinach jazdy bolą nogi. Kombi jest ładne, ale nie warte swojej (astronomicznej) ceny. Wcześniej miałem (nie licząc SUV)...
3,3
~Sebastian
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Mimo początkowego zachwytu tym samochodem przed wszystkim jest mały w środku i klaustrofobiczny. Słaba widoczność, bardzo zabudowana przestrzeń kierowcy, Eksploatuję samochody tylko na trasach co najmniej na poziomie 60 tyś km rocznie. Długie trasy na poziomie 500-700 km , mimo pozornego komfortu, wyraźne zmęczenie ( ma obecnie samochód innej marki i jest o niebo lepiej) mała kierownica. Bezramkowe szyby - gwarancja przymarzania w zimie kiedy...

Zalety

+ Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 508