Szukaj

Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 2011 PEUGEOT 508 2.0HDi 140KM Klimatronik Tempomat Serwisowany

27 900 PLN
Peugeot
508
2011
diesel
140 KM
+48
Rawa Mazowiecka (woj. łódzkie)
Rocznik 2011
Przebieg 217 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

PEUGEOT 508 2.0HDi 140KM Klimatronik Tempomat Serwisowany

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,1 s
Średnie spalanie
4,8 l/100 km
Długość
4 813 mm
Szerokość
1 853 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
96% 4%
6,0
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Wielki wpływ gdzie tankujemy i jak jeździmy. Po przetestowaniu wielu stacji ,tankuję na Auchan i przejeżdżam ok 100km więcej na baku( sprawdzone też na octavii i citroenie C5). Zimą cykl mieszany 6,5l/100km latem 5,4l/100km Ciężko tym autem jeździć powoli ,bo świetne zawieszenie i silnik. Gdy jadę szybko trasą spala nawet 7,5 litra, gdy zgodnie z przepisami ok 5,1l/100, głównie jeżdże po mieście bez korków i zimą 6,4l/100, gdy ciepło to 5,4l/100. tankuję co 1100- 1300km, Zmiana stacji podnosi zużycie paliwa.
5,1
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Witam. Przez 2 lata zrobiłem ponad 30tkm swoim 508 więc coś na temat spalania mogę powiedzieć. Tankuje zawsze do pełna srednio raz w miesiącu ok 67-70l i obliczam spalanie rzeczywiste. Komputer przekłamuje o 0,3-0,4l. Autem dojeżdżam do pracy ok 15km w jedną stronę głównie drogą podmiejską i troche miasta. Spalanie jakie odnotowałem w tych warunkach to od 5.2 do 5.9. Jest to spalanie rzeczywiste nie z komputera. Minimalne spalanie jakie podałem jest wynikiem jazdy autostradą z tempomatem ustawionym na 100km/h na odcinku ok 80km. Zrobiłem taki test jadąc nad morze w zeszłym roku. Komputer pokazał 3.9 na tym odcinku biorąc pod uwagę jego błąd w obliczeniach wpisałem 4.2 jako min spalanie. Spalanie jak dla mnie rewelacja porównywalne z poprzednią octawią a auto dużo większe i ma 140 koni zamiast 105 co przekłada na dużo lepsze osiągi. Auto jak narazie bez jakichkolwiek awarii nawet najdrobniejszych a ma przejechane 208tkm. Odkupiłem auto od banku poleasingowe poprzedni właściciel zrobił w 2 lata prawie 180tkm tylko trasa Polska Niemcy. Auto wyglądało i wygląda jak nowe i oby tak dalej bo jestem z niego bardzo zadowolony. Pozdrawiam.
5,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Tania eksploatacja, nic sie nie psuje. Wymiana w serwisie całości hamulców(klocki , tarcze) to 850zł. Przeglądy co 30tys km, rożrząd co 160tys km. Paliwa mało pije. Po przetestowaniu wszystkich markowych stacji , teraz leję tylko na Auchan i przejeżdżam o 100km więcej na baku ,niż po firmowych. Tankuję co 1200-1300km.

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 508