Szukaj

Peugeot 508 I Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 2011 Peugeot 508 2.0 HDi, Salon Polska, Serwis ASO

30 999 PLN
Peugeot
508
2011
diesel
163 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2011
Przebieg 146 442 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Peugeot 508 2.0 HDi, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
211 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,6 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 792 mm
Szerokość
1 853 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
5,9
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Średnia z 10 000 km z sezonu zimowego to 6,2 licząc z dystrybutora(komputer wg mnie oszukuje około 0,15). Zawsze tankuje do pełna, auto głównie krąży w mieście i najbliższych okolicach, robię 1000km i nie zapala się nawet rezerwa. Jak auto wyjedzie tylko gdziekolwiek za miasto to momentalnie spada spalanie, jeżdżę przeważnie w 4 osoby i zawsze z AC. Ostatnio 170 km po krajówkach, brak ciężarówek i bez szarpanej jazdy, po powrocie miałem na kompie 4,9. Jak tankuję w trasie do pełna to pokazuje zasięg 1400 km. Rozważałem przed zakupem hybrydę innej marki ale jak widać nie ma sensu, to jedynie mainstreamowy bełkot i propaganda o ekologii. Zresztą dzięki temu UE pięknie wyeliminowała wszystkie diesle japońskich marek a pozostały tylko w cennikach PSA i VAG. Moc jest, stosunkowo cichy i kulturalny jak na diesla, spalanie przy tej masie auta jest zdumiewające. Nie byłem fanem diesla ale szczerze powiem, że jeśli będę zmieniał na nowe to z nastawieniem na HDI.
6,6
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Autem przejechalem juz 15 kkm. Znacznie wieksza czesc po miescie. Spalanie okreslone przez producenta - odbiega od realnego. Mysle ze rodzaj skrzyni dorzuca kolo 1-1,5l/100km - no i wiadomo - jazda po miescie = stanie w korkach. Mimo to nadal uwazam, ze to wynik calkiem niezly. Biorac pod uwage moc, gabaryty samochodu i to jak przyspiesza. Wczesniej jezdzilem 207 1.6 tez w dieslu takze masa bardzo podobna, a palil w manualu w miescie do 7 litrow. Spalanie calkowite obliczone przez komputer wynosi 7.6l. Dla wygody automatu z mila checia place dodaktowy 'litr na setke'.
8,0
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Potrafi malo spalic ale na trasie 4.8l na odcinku 220km z jedna osoba I powrot z trzema 4.9l...ale w miescie to potrafi 11.8 l przy odcinkach 2km ( czyli nie rozgrzany silnik) srednio 7-8 l przy tygodniowym jezdzeniu po miescie i wypad za miasto 70km ( 150km sredni dystans tygodniowo)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 508