Szukaj

Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 2011 Peugeot 508 2.0 HDi, Automat, Skóra, Navi, Xenon

27 999 PLN
Peugeot
508
2011
diesel
163 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2011
Przebieg 220 080 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Dach panoramiczny, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Peugeot 508 2.0 HDi, Automat, Skóra, Navi, Xenon

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
223 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
4 813 mm
Szerokość
1 853 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
4,9
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto mega oszczędne. Do tego mam opony z niskim oporem toczenia. Polecam każdemu kto szuka oszczędnego i dynamicznego auta. Nie jeżdżę po mieście ale do pracy przejeżdżam przez mniejsze miejscowości z rondami i światłami, mimo to spokojnie jadąc średnia około 5 litrów. Często jeżdżę do Polski z Niemiec, więc okazji do sprawdzania spalania na autostradzie sporo. Raz się poświęciłem i męczyłem się na tempomacie 90km/h i na odcinku 650km, średnie wyszło mi 3,5 litra, w tym zaliczone dwa małe korki. Na jednym baku wtedy zrobiłem ponad 1800km. Na co dzień na baku spokojnie 1300km, oczywiście w wersji kombi bak jest większy. Maksymalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć równe 7 litrów, jadąc do 180km/h, średnia na dystansie 840km (Poznań,-Venlo) wyszła 140km/h. Zrobiłem jak na razie 55tys km wymieniałem tylko filtry i olej już 3 krotnie.
6,4
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Na trasie zejście poniżej 6l/100km bez wiekszego problemu. W trybie sekwencyjnym automatycznej skrzyni biegów można bardzo przyoszczędzić, a zmiana biegów za pomocą łopatek jest bardzo przyjemna. Spalanie w mieście na krótkich odcinkach (Kraków) jest znacznie większe. Momentami sięga 9l/100km, ale jak tylko silnik się rozgrzeje to średnia spada do około 7.9l/100km po zakorkowanym Krakowie. Przy prędkości autostradowej 150km/h na tempomacie, średnie spalanie wychodzi około 6.4l/100km więc bardzo dobrze!
6,7
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Posiadam ten samochód jako służbowy i od 2011r. zrobiłem nim 158tyś. Jeżeli chodzi o spalanie to uważam, że przy masie auta i dynamice jaką ono oferuje to są rewelacyjne wartości. Jeżdżę dość dynamicznie i spalanie w trasie jestem w stanie utrzymać na poziomie 6,5 - 7L uważam, że jak na prędkości nie mniejsze niż 160km/h to dobre wyniki. Przy jeździe w przedziale 160 - 220km/h średnie spalanie pokazuje 8L więc również jest OK. Jeżeli jeździ się spokojniej to bez większego problemu uzyskujemy spalanie 6L. Silnik jest naprawdę dynamiczny do 200km/h idzie bez żadnych problemów i wyprzedza passat-y 170konne:)))co również ważne jak do tej pory bez żadnych problemów technicznych. Pozdrawiam...

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 508