Szukaj

Peugeot 508 II SW 1.5 BlueHDi 130KM 2020 Peugeot 508 1.5 HDI 131kM Radar Navi Kamera 36...

54 900 PLN
Peugeot
508
2020
diesel
131 KM
+48
Plewno (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2020
Przebieg 198 656 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 131 KM
Pojemność silnika 1 499 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Peugeot 508 1.5 HDI 131kM Radar Navi Kamera 36...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,0 s
Średnie spalanie
3,8 l/100 km
Długość
4 780 mm
Szerokość
1 859 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,7
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
50% 50%
4,6
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Mój kolejny 508 (poprzednia wersja była z lipnym 1.6THP), tym razem 1.5 HDi Allure Pack z dodatkami, kolor czarny. MINUSY - ciasno, jednak wybór świadomy. Brak czujnika płynu spryskiwaczy!. Bardzo krótkie siedziska. Konsola z badziewnym plastikiem piano black. Zegary z narzuconym układem elementów (nie mogę mieć np. klasycznych zegarów i raportu spalania/zasięgu). Mały bak. Brak 2.0 HDI. Kamera cofania przeciętnej jakości. Autor rolety bagażnika do wyjeb...ania z roboty. Przy włączonej funkcji otwierania tylnej klapy nogą podczas mycia na myjni bezdotykowej klapa się otwiera !!?? PLUSY - Wygląd jak dla mnie rewelacja. Szyby bez ramek. Super wnętrze. Świetna skrzynia biegów. Ultra poręczna kierownica. Bardzo sprawna klimatyzacja i ogrzewanie. Środkowa konsola i podłokietnik super. Spalanie z ostatnich 9999 kilometrów to niezmienne 4.8 l/100. Silnik o dziwo do normalnego przemieszczania się jest ok zarówno u nas w kraju jak i na trasach do Chorwacji i Włoch. Mam rodzinę 2+2, przejechane od kwietnia 22` 38tyś i śmiało powiem, że jest super, ilość miejsca porównać mogę do wcześniejszego proceeda GT, poprzedni 508 miał trochę więcej miejsca we wnętrzu. Jednak do posiadanych C5, czy Optimy nie ma co porównywać, zarówno bagażnik jak i wnętrze w nowym 508 SW jest ciasne. Wersja liftback odpadła natychmiast po otwarciu drzwi (jestem średniego wzrostu i pomimo to wsiadanie to porażka). Patrząc z boku jest całkiem spory ale to zmyłka ;-). PODSUMOWANIE - podoba ci się - kupuj. Jest ekonomiczny, atrakcyjny, dobrze wyciszony (pomimo szyb bez ramek). Ale cenę ma z czapki. Niestety mam uraz do wcześniejszego benzyniaka 1.6 THP i żadna siła mnie nie przekona żeby zaryzykować ponownie. Ten mały dieselek nie jest demonem przyspieszenia i prędkości max ale 200 km/h jedzie.
6,2
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
4,5
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Ergonomia - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 508