Szukaj

Peugeot 407 SW 2.0 HDi FAP 140KM 2009 Peugeot 407 SW ROCZNA GWARANCJA!!

15 900 PLN
Peugeot
407
2009
diesel
140 KM
+48
mysłowice (woj. śląskie)
Rocznik 2009
Przebieg 280 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Peugeot 407 SW ROCZNA GWARANCJA!!

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
203 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,1 s
Średnie spalanie
6,0 l/100 km
Długość
4 763 mm
Szerokość
1 811 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
69% 31%
6,8
Peugeot 407
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Jeżdżę swoim autem przeważnie po autostradzie - na tempomacie 125km/h średnie spalanie 6,8 litra. Przy bardzo spokojnej jeździe po polskich drogach (średnia 60km/h) wyszło mi na komputerze niecałe 5 litrów. Bardzo elastyczna skrzynia chociaż lubi obroty. Poniżej 1500 obrotów spalanie rośnie więc najlepiej utrzymywać obroty w okolicach 2000 obrotów i spalanie będzie optymalne. W ogóle jak na tak duże auto to nie można narzekać na spalanie. Przy prędkości 155 na autostradzie na tempomacie wyszło 7,8 litra/100km (odległość 250km). Morał więc taki: im szybciej tym więcej:-)) No i jeszcze auto - autu nie równe wszystko zależy od indywidualnego stylu i ustawień na komputerze auta. Z sympatii swojego nazwałem Bogusiem, ale to tylko sympatia rodzinna. Osobiście nigdy więcej nie kupię francuza. Psują się pierdułki, tu plasticzek, tu guziczek. Gdyby nie rodzina pozbyłbym się Bogusia w try miga. Ale cóż żonka lubi nim jeździć, syn rónież, tylko ja się wnerwiam na wiecznie urywające się, drobne podzespoły (podłokietnik, uchwyt na szklankę, itd.,itp). Oczywiście na bieżąco naprawiam te gówienka ale jest to dość wnerwiające. No i jeszcze dwukrotny komunikat "depoluty system faulty" i zapalona pomarańczowa kontrolka silnika. Dwa razy stało się tak na autostradzie, kiedy miałem włączony tempomat i chciałem przyśpieszyć żeby przepuścić większych nerwusów od siebie. Potem po dwóch trzech odpalaniach wszystko się resetowało i wracało do normy ale było to wkurzające. Z filtrem cząstek nie mam problemu bo 95% mojej jazdy to jazda na trasie Legnica - Wrocław po drodze zwanej autostradą A4. Pozdrawiam wszystkich świetnych kierowców i tych mniej nerwowych również.
6,8
Peugeot 407
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Jeżdżę swoim autem przeważnie po autostradzie - na tempomacie 125km/h średnie spalanie 6,8 litra. Przy bardzo spokojnej jeździe po polskich drogach (średnia 60km/h) wyszło mi na komputerze niecałe 5 litrów. Bardzo elastyczna skrzynia chociaż lubi obroty. Poniżej 1500 obrotów spalanie rośnie więc najlepiej utrzymywać obroty w okolicach 2000 obrotów i spalanie będzie optymalne. W ogóle jak na tak duże auto to nie można narzekać na spalanie. Przy prędkości 155 na autostradzie na tempomacie wyszło 7,8 litra/100km (odległość 250km). Morał więc taki: im szybciej tym więcej:-)) No i jeszcze auto - autu nie równe wszystko zależy od indywidualnego stylu i ustawień na komputerze auta. Z sympatii swojego nazwałem Bogusiem, ale to tylko sympatia rodzinna. Osobiście nigdy więcej nie kupię francuza. Psują się pierdułki, tu plasticzek, tu guziczek. Gdyby nie rodzina pozbyłbym się Bogusia w try miga. Ale cóż żonka lubi nim jeździć, syn rónież, tylko ja się wnerwiam na wiecznie urywające się, drobne podzespoły (podłokietnik, uchwyt na szklankę, itd.,itp). Oczywiście na bieżąco naprawiam te gówienka ale jest to dość wnerwiające. No i jeszcze dwukrotny komunikat "depoluty system faulty" i zapalona pomarańczowa kontrolka silnika. Dwa razy stało się tak na autostradzie, kiedy miałem włączony tempomat i chciałem przyśpieszyć żeby przepuścić większych nerwusów od siebie. Potem po dwóch trzech odpalaniach wszystko się resetowało i wracało do normy ale było to wkurzające. Z filtrem cząstek nie mam problemu bo 95% mojej jazdy to jazda na trasie Legnica - Wrocław po drodze zwanej autostradą A4. Pozdrawiam wszystkich świetnych kierowców i tych mniej nerwowych również.
5,6
Peugeot 407
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
jak na taką wagę auto super :) mój to rok 2004.12. przebieg 200tyś km spalanie jak widać 4,2 na trasie przy prędkości 90-95km/h . tak więc super... jezdże raczej w trybie mieszanym do miasta 25km i troche po mieście i z powrotem tak wiec moje spalanie średnie to 5,8lna 100km. dużo plusów ma te autko .. jedyny mankament to FAP :P przejechałem nim tyle km ale wymiany jeszcze nie miał raz mi się zatkał sadzą od złej jakości paliwa ... a niby paliwo z schela ... :] stacja stacji nie równe. koszt przepalania FAP-u na serwisie 430zł. i minus auta ... nie nadaje się ono tylko i wyłącznie do jazdy po mieście. jeśli ktoś tak jeździ długo nie będzie musiał czekać na problem z Filtrem cząstek stałych (FAP) dla mnie autko super jak za taką cenę

Zalety

+ Wyciszenie + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 407