Szukaj

Peugeot 407 SW 3.0 V6 24V 211KM 2006 Peugeot 407 SW 3.0i 211 PS Zadbany Rata400zł

8 990 PLN
Peugeot
407
2006
benzynowy
211 KM
Rocznik 2006
Przebieg 211 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 211 KM
Pojemność silnika 3 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Wspomaganie kierownicy, CD, Radio fabryczne, Centralny zamek, Dach panoramiczny, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Peugeot 407 SW 3.0i 211 PS Zadbany Rata400zł

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
229 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,7 s
Średnie spalanie
9,9 l/100 km
Długość
4 763 mm
Szerokość
1 811 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,7
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
50% 50%
14,3
Peugeot 407
SW 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Auto jest ciężkie, waży 1700 kg i trzeba pamiętać, że każde ruszenie auta z miejsca ponad 200 konnym autem powoduje zwiększenie spalania. 6 biegowy automat pozwala zmniejszyć spalanie. Najniższe spalanie miałem w długiej trasie po Polsce, gdzie większość jechałem 120 km/h i wyniosło dokładnie 11,5 LPG, byłoby mniej gdyby nie przejazd przez Warszawę w godzinach szczytu. Jadąc okolice 140 km/h na autostradzie mamy niecałe 3 tyś obr/min i spalanie w granicach 12,5 LPG. Dalej okolice 160 km/h to 3200 obr/min i spalanie w granicach 14 LPG. Tutaj w trasie kończy się ekonomia. Przy 170-180 km/h spalanie z komputera 13 PB co dało przy dystrybutorze 15,5 LPG. Nie jechałem dłużej z większymi prędkościami, ale okolice 200 km/h to spalanie pewnie 20 LPG. W mieście to już temat rzeka, na krótkich dystansach w zimę po 1-2 km czyli ciągle na zimnym silniku spalanie na komputerze pokazywało 18 PB. Podobne wyniki komputer pokazywał w lecie w mega korkach przy 30 stopniowych upałach i uważam to za maksymalne spalanie. Nie oszukujmy się, ale w takich warunkach 2.0 PB będzie paliło bliżej 15 litrów niż 10, a moje drugie auto kompaktowe z 1,6 benzyną i manualem potrafi wciągnąć 12 litrów. Jak wyjeżdżam cały zbiornik gazu w mieście, gdzie jeżdżę odcinki 7-30 km ze średnią prędkością z komputera 30 km/h to spalanie mam powtarzalne 15-16 LPG. Jest to normalna miejska jazda, czyli gdzie trzeba się wcisnąć to daje gaz, gdzie nie ma jak wyprzedzić jadę równo. Jak wyjadę chociaż na chwilę za miasto spalanie od razu maleje i te średnie już mam w okolicach 14 LPG. Przy cenach gazu wychodzi i tak taniej niż 2.0 HDI, a osiągi są nieporównywalne.
15,3
Peugeot 407
SW 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Do pracy mam około 4 km i czasem troche postoje w korku (15 min) a czasem przejazd zajmuje mi 7 min. Ciężko zejść poniżej 20 litrów benzyny na takim odcinku nie szarżując, ale również nie jeżdżąc jak niedzielniak
13,0
Peugeot 407
SW 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Auto świetne na trasy. Z automatem 6 biegowym przy 160km/h kręci ok 3200obr/min i spala przy tej prędkości 13l LPG / 100km. Ciężko tym jeździć wolnej ale w zimę przy kiepskich warunkach na autostradzie (czyt. niższej prędkości) spalił 11l

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 407