Szukaj

Peugeot 308 I 2012 Peugeot 308 SW Zarejestrowany Navi Klimatronic LED

19 998 PLN
Peugeot
308
2012
diesel
110 KM
Rocznik 2012
Przebieg 260 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Peugeot 308 SW Zarejestrowany Navi Klimatronic LED

4,9
~Andi
Peugeot 308 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Auto bardzo przemyślane ,bardzo funkcjonalne SW daje możliwości przewozu różnych rzeczy .Wcześniej jeździłem laguną 2 1,8 b+gw kombi i wydawało mi się że to najlepsze auto ,jednak peugeot jest lepszy jest krótszy o 30 cm od laguny ale więcej jest miejsca dla pasażerów i kierowcy a bagażnik taki sam nie wiem jak oni to zrobili . Spalanie na zadawalajacym poziomie zależnie od stylu jazdy i drogi ,czy to miasto czy ekspresowa droga od 4,8 do...
3,8
~Jacek
Peugeot 308 I
SW 1.6 THP 150KM 110kW
Fatalny silnik, z którym były cały czas problemy, głównie wycieki oleju, których nikt nie był w stanie jednoznacznie zlokalizować. Przy okazji wycieków, prawie zawsze pojawiały się jakieś problemy z silnikiem. W trakcie ponad 3 lat użytkowania, miałem wrażenie, że ciągle umawiam się z mechanikami. Najpierw naiwnie jeździłem do autoryzowanego serwisu, ale po 3 wizytach, podczas których wydałem łącznie prawie 3 tys. zł, na darmo, ponieważ...
2,3
~obywatello
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Najgorszy szrot jaki miałem a jeździłem Citroenami (AX, Saxo, C3), Peugeotem 405, Fordem Focusem, Fiatem Punto, Renault Traffic, BMW 3, Nissanem X-trailem. Responsywność układu kierowniczego w 308 jest DRAMATYCZNA – działa jak z gumy! Trzeba mocno przekręcić kierownicę by samochód zareagował. Przyjemność z jazdy zerowa. Ja wiem, że Peugeot to nie BMW, ale jakieś minimum powinno być a ja się czuję jakbym prowadził wannę a nie samochód. Koszty...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Układ jezdny - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 308