Szukaj

Peugeot 308 I Hatchback 5d 2.0 HDi FAP 136KM 2008 Peugeot 308 Peugeot 308 I 2.0 HDi Premium Plus...

15 900 PLN
Peugeot
308
2008
diesel
136 KM
+48
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
Rocznik 2008
Przebieg 169 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Peugeot 308 Peugeot 308 I 2.0 HDi Premium Plus...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,1 s
Średnie spalanie
5,5 l/100 km
Długość
4 276 mm
Szerokość
1 815 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
3,8
~Jacek
Peugeot 308 I
SW 1.6 THP 150KM 110kW
Fatalny silnik, z którym były cały czas problemy, głównie wycieki oleju, których nikt nie był w stanie jednoznacznie zlokalizować. Przy okazji wycieków, prawie zawsze pojawiały się jakieś problemy z silnikiem. W trakcie ponad 3 lat użytkowania, miałem wrażenie, że ciągle umawiam się z mechanikami. Najpierw naiwnie jeździłem do autoryzowanego serwisu, ale po 3 wizytach, podczas których wydałem łącznie prawie 3 tys. zł, na darmo, ponieważ...
2,3
~obywatello
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Najgorszy szrot jaki miałem a jeździłem Citroenami (AX, Saxo, C3), Peugeotem 405, Fordem Focusem, Fiatem Punto, Renault Traffic, BMW 3, Nissanem X-trailem. Responsywność układu kierowniczego w 308 jest DRAMATYCZNA – działa jak z gumy! Trzeba mocno przekręcić kierownicę by samochód zareagował. Przyjemność z jazdy zerowa. Ja wiem, że Peugeot to nie BMW, ale jakieś minimum powinno być a ja się czuję jakbym prowadził wannę a nie samochód. Koszty...
3,8
~BlueLion
Peugeot 308 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Przyjemny jako auto rekreacyjne, na trasę, na wyjazd wakacyjny itp. Bardzo pakowny, a przy tym oszczędny. W moim egzemplarzu wystąpiło jednak stosunkowo dużo usterek - konieczna była wymiana maglownicy (występował 'przeskok' kierownicy podczas skręcania), wymiana chłodnicy (zaczęła mocno przeciekać), sporadycznie check engine z powodu blokowania się EGR-u, awaria uszczelki pod wtryskiwaczem, awaria nawiewów, awaria czujnika temperatury. Na...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 308