Szukaj

Peugeot 308 I CC 1.6 THP 150KM 2008 Peugeot 308 Automat PANORAMA HAK klima alu gwa...

18 999 PLN
Peugeot
308
2008
benzynowy
150 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2008
Przebieg 198 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor inny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Peugeot 308 Automat PANORAMA HAK klima alu gwa...

3,8
~Jacek
Peugeot 308 I
SW 1.6 THP 150KM 110kW
Fatalny silnik, z którym były cały czas problemy, głównie wycieki oleju, których nikt nie był w stanie jednoznacznie zlokalizować. Przy okazji wycieków, prawie zawsze pojawiały się jakieś problemy z silnikiem. W trakcie ponad 3 lat użytkowania, miałem wrażenie, że ciągle umawiam się z mechanikami. Najpierw naiwnie jeździłem do autoryzowanego serwisu, ale po 3 wizytach, podczas których wydałem łącznie prawie 3 tys. zł, na darmo, ponieważ...
2,3
~obywatello
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Najgorszy szrot jaki miałem a jeździłem Citroenami (AX, Saxo, C3), Peugeotem 405, Fordem Focusem, Fiatem Punto, Renault Traffic, BMW 3, Nissanem X-trailem. Responsywność układu kierowniczego w 308 jest DRAMATYCZNA – działa jak z gumy! Trzeba mocno przekręcić kierownicę by samochód zareagował. Przyjemność z jazdy zerowa. Ja wiem, że Peugeot to nie BMW, ale jakieś minimum powinno być a ja się czuję jakbym prowadził wannę a nie samochód. Koszty...
3,8
~BlueLion
Peugeot 308 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Przyjemny jako auto rekreacyjne, na trasę, na wyjazd wakacyjny itp. Bardzo pakowny, a przy tym oszczędny. W moim egzemplarzu wystąpiło jednak stosunkowo dużo usterek - konieczna była wymiana maglownicy (występował 'przeskok' kierownicy podczas skręcania), wymiana chłodnicy (zaczęła mocno przeciekać), sporadycznie check engine z powodu blokowania się EGR-u, awaria uszczelki pod wtryskiwaczem, awaria nawiewów, awaria czujnika temperatury. Na...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 308