Szukaj

Peugeot 307 I Sedan 1.4 HDi 70KM 2004 Peugeot 307 Peugeot 307

2 900 PLN
Peugeot
307
2004
diesel
70 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2004
Przebieg 300 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 70 KM
Pojemność silnika 1 398 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Peugeot 307 Peugeot 307

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
160 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
17,1 s
Średnie spalanie
4,5 l/100 km
Długość
4 469 mm
Szerokość
1 746 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
4,6
~Mendoza
Peugeot 307 I
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
Na swoje lata autko trzyma się bardzo dobrze (2003). Sądząc po fakturach od poprzedniego właściciela chyba wszystko było już wymienione, więc teraz tylko jeździć. Tak serio to jestem skazany na to auto, bo od dwóch lat nic poważnego mu nie dolega i strach zmienić na coś innego. Z zalet: praktyczne wnętrze, dość dobry komfort, przyzwoite zachowanie na autostradzie, brak poważniejszych usterek, w mojej wersji fajne gadżety i rozwiązania...
4,5
~Virus
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
Czytam komentarze przeglądam widze zdania dość podzielone .Powiem tak ja szczerze jestem zadowolony brak usterek oleje wymieniane na bierząco silnik nie katowany dłużej pojeżdzi a wyciaganie po 160 km/h skraca żywotność dwukrotnie .Kilka dni temu zaczeło piszczec sprzegło wymieniłem przy 200000 ale sprzęgło fabryczne jeszcze było zapewne dłuzej by śmigało ale jakimś cudem blaszka od tego słoneczka na zacisku się urwała .Co do aktualnej zimy...
3,0
~Artur
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
Samochód użytkuję 4 lata. Jest beznadziejny. Nie wiem co się zepsuję podczas jazdy. Dwa razy wymieniałem cewkę (koszt 300 zł), sprzęgło, regenerowałem zaciski, tłumik 3 razy, poduszki pod skrzynią i silnikiem. Gaz zamontowałem od razu po zakupie, musiałem dorobić emulator na wskaźnik paliwa bo pokazywał . Dobrze jeździ na gazie ale powyżej 3000 obrotów, poniżej jak dodaje gazu to faluję (pewnie do wymiany szklanki albo remont silnika). Wajcha...

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 307