Szukaj

Peugeot 307 II Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 2006 Peugeot 307 1.6 HDi, 7 miejsc, Klima

13 999 PLN
Peugeot
307
2006
diesel
109 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2006
Przebieg 176 550 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 109 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Zielony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Dach panoramiczny, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Peugeot 307 1.6 HDi, 7 miejsc, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
183 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,0 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 432 mm
Szerokość
1 759 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
96% 4%
6,0
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
samochód jest duży, bogato wyposażony, a zatem i ciężki, więc nie ma co liczyć na spalanie typu 3.5, ale i tak jest w miarę dobrze, przy spokojniej jeździe (90) na trasie 4.8, spokojnie (100-110) na autostradzie 5.3, dość szybko (120-130) na autostradzie 6.3, szybko (140-150) na autostradzie ponad 7, z deską na dachu przy większych prędkościach 1.5L więcej, spokojnie latem w mieście 6.2, spokojnie zimą w mieście 7.2, dynamicznie w mieście plus klima i korki 7.8, i jest to maksymalne spalanie jakie odnotowałem, najczęściej przy moim stylu jazdy i mieszanych trasach jest 6.2. bak ma 60L, rezerwa ok 3-5 litrów. Rozrząd można wymieniać dopiero przy przebiegu 160-180tys, ale w moim przypadku trzeba było przy 100tys ponieważ rozszczelniła się pompa wody i zardzewiały rolki, pojawiły się szumy. Wymiana kompletnego rozrządu, pompy wody, filtra paliwa, powietrza, oleju i wymiany oleju to ok 1300zł. Wymiana chłodnicy klimatyzacji z napełnieniem 750zł. Silnik posiada filtr FAP co podraża eksploatację, ale tragedii nie ma: filtr jeśli się jeździ przez większą część w trasach powinien starczyć na 200-240tys km (wymiana ok 2tys), płyn do filtra powinien starczyć na 160-200tys (dolanie 600zl), lub po prostu usunąć filtr za ok 1tys i wtedy powinno spaść spalanie o ok 0.2L, na chwilę obecną nie było żadnych komunikatów/problemów, samochód w standardzie ma opony 205/55/16 V, na zimę wrzuciłem 195/65/15 H, więc dość popularne rozmiary, a zatem i cena przystępna
6,2
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Komputer pokazywał spalanie na poziomie 6,5 l/100 km, ale zakładam, że ktoś jeżdżący delikatniej lub mniej po mieście spokojnie zejdzie do 5 l. Takie więc jeden z największych plusów tego samochodu. Jeśli chodzi o części, to jest dość tanio, tylko ta liczba napraw...
5,3
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Póki co wiem tyle. Eksploatacja serwisowanie oleje, tarcze, klocki,rozrząd itp. taniocha i duża dostępność. Spalanie, lepiej być chyba nie może 5.6 max (takie niby miasto), więc pewnie na trasie w klimie i załadowany pewnie będzie max 6 :)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Układ jezdny - Karoseria - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 307