Szukaj

Peugeot 301 Sedan 1.6 HDi 92KM 2012 Peugeot 301 1.6HDI Polski salon 1 wl. 109ty km...

23 777 PLN
Peugeot
301
2012
diesel
92 KM
+48
Gdansk (woj. pomorskie)
Rocznik 2012
Przebieg 109 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 92 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Peugeot 301 1.6HDI Polski salon 1 wl. 109ty km...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
4,1 l/100 km
Długość
4 442 mm
Szerokość
1 748 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
6,5
Liczba komentarzy: 1
Peugeot 301
Sedan 1.6 HDi 92KM 68kW
Autem sporo jeżdżę i paręnaście razy sprawdzałem jak auto się pali przy jakiej prędkości. Pierwsza najważniejsza rzecz: Licznik prędkości i komputer pokładowy przekłamuje i to dość mocno (i nie jest to kwestia mojego auta, po prostu 301/C-elysee tak ma, potwierdzone zresztą przez ASO, że ot norma w tych autach :( ). Przy prędkości 150 na liczniku, faktycznie jedziemy 141/142 km/h. Przy prędkości 100 na liczniku, faktycznie jedziemy ~93 km/h. Spalanie (z racji przekłamań komputera podaje również wyniki spod dystrybutora) jazda autostradą : (gps 151 km/h, licznikowo 160km/h) : komp 6,8 l/100km, na stacji 7,6l/100km (gps 141 km/h, licznikowo 150 km/h): komp 6,3 l/100km, na stacji 7,2l/100km (gps 130 km/h, licznikowo 138 km/h): komp 6,1 l/100 km, na stacji 6,6 l/100km jazda miejska W-wa: komp 5,6-7,0 a na stacji 6,5-8,2 l/100km ! jazda po za terenem zabudowanym 70-90 km/h komp 3,8-4,4 a na stacji 4,7-5,6!
4,3
Peugeot 301
Sedan 1.6 HDi 92KM 68kW
Duuuuuzy plus dla diesla. Na trasie jad?c spokojnie mia?em 3,7l po 200km trasy ale zje?d?aj?c ju? z odcinka 100km ekspres?wki ?rednie spalanie wysz?o mi na 340km 3,9l. Innym razem jecha?em dynamicznie w ulewie przez ca?? drog? i o wiele szybciej na 100km ekspres?wce, to spalanie wysz?o na tej samej trasie ju? 4,5l i w 3 os jechali?my. Da si? osi?gn?? to co w katalogu pisz?. Ale samoch?d zauwa?y?em ?e lubi pracowa? na nieco wy?szych obrotach. W mie?cie poni?ej 5l. ?rednie spalanie po 2100km 45/55 trasa/miasto wysz?o mi 4,5l. Pierwsze 1000km troch? wi?cej pali? dociera? si? i ja r?wnie? dociera?em si? do auta szczeg?lnie do sprz?g?a i skrzyni bieg?w i dodam ?e by? to okres zimowy zanim si? rozgrzeje to te? troszk? wi?cej pali.
4,8
Peugeot 301
Sedan 1.6 HDi 92KM 68kW
Jeżdżę tym samochodem na taxi. Spalanie po mieście sztywne 5,3-5.5l/100km. Spalanie w trasie Częstochowa-Wrocław-Częstochowa DK46 wynosi 4,2l/100km. Najniższe jakie udało mi się osiągnąć na tej trasie to 3,3l/100 jadąc 80km/h bez gwałtownych ruchów. Z reguły (na tej trasie) mieszczę się w przedziale 3.9-4,3l/100km. Samochodem rzadko przekraczam prędkości 100km/h.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Ergonomia - Układ jezdny - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 301