Szukaj

Peugeot 3008 II Plug-In Hybrid HYbrid4 300 PHEV 300KM 2020 Peugeot 3008 HYbrid4 GT EAT8 2020 Od RiA

124 900 PLN
Peugeot
3008
2020
hybrydowy
300 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2020
Przebieg 60 050 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 300 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Peugeot 3008 HYbrid4 GT EAT8 2020 Od RiA

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
235 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,0 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 447 mm
Szerokość
1 841 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
84% 16%
3,4
~Dariusz Dziki
Peugeot 3008 II
Plug-In Hybrid HYbrid4 300 PHEV 300KM 221kW
Auto jeżeli chodzi o osiągi jest ok 540Nm 5,5 s do 100km/h spalanie na trasie autostrada 140km /h ok6,4l Niestety przy przebiegu 34000 k wymiana wahaczy wzdłużnych tył rozpadły się co doprowadziło do uszkodzenia opon koszt wymiany 1170 zł miesiąc po gwarancji obecnie 45000 km pękł przegub półosi napędu elektrycznego koszt 2500 zł Peugeot a w zasadzie jakiś STELLANTIS kpi sobie z klienta odbija piłeczkę i twierdzi że ta część zużyła...
4,9
~maciej
Peugeot 3008 II
Crossover Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
Ogólnie mój drugi pełgot w historii i nie zawiodłem się. Wcześniej 206 w dieslu wymiatał na swoje czasy i nigdy nic się nie zepsuło, NIC przez 10 lat!!! Miałem golfa 2, skodę octavię i tam średnio co pół roku naprawa wszystkiego dosłownie. Zobaczymy tutaj ale są niedociągnięcia ale szkoda pisać o nich jak użyteczność i intuicyność multimediów! Reszta wyjdzie w praniu. Pocenie się lamp tylnych a nowe auto jeszcze nie myte. Ciekawe co powie ASO...
4,9
~tomko
Peugeot 3008 II
Crossover 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Kapitalne auto, bardzo wygodne w podróży, wykończenie super i te fotele, klasa;) Wyciszenie super, nawet przy prędkości 140 jest cichutko, obsługa kokpitu czytelna i prosta. Środek robi wrażenie, miejsca z przodu i tyłu pod dostakiem. Rewelacyjne spalanie, przy spokojnej jeżdzie w trasie można zejść do 4,5 litra na 100km.Skrzynia automat pracuje ok, nie ma szarpania i zbiera się ładnie jak na taką moc. Mam wersję GtLine z 2019, przejechane na...

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 3008