Szukaj

Peugeot 208 II e-208 Elektryczny 136KM 2021 peugeot e-208 Niski przebieg, Elektryczny 136KM, Wersja GT

74 900 PLN
Peugeot
208
2021
elektryczny
136 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2021
Przebieg 12 700 km
Typ silnika elektryczny
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czerwony metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

peugeot e-208 Niski przebieg, Elektryczny 136KM, Wersja GT

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
150 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,1 s
Długość
4 055 mm
Szerokość
1 765 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
85% 15%
4,4
~Jacek
Peugeot 208 II
Hatchback Facelifting 1.2 PureTech 100KM 74kW
Peugeot 208 ma wiele zalet. Samochód Roku 2020 w Europie - dla przypomnienia. To model z charakterem, ma też kilka wad, głównie natury ergonomicznej. Najbardziej podoba mi się w nim wyciszenie, lepsze niż u większości w segmencie, komfort jazdy, dizajnerski wygląd i awangardowa deska rozdzielcza. Mniej cieszy nisko osadzona kierownica, o którą regularnie zaczepiam nogą przy wsiadaniu, mało wygodne sterowanie klimatyzacją na ekranie i...
4,4
~Mikołaj
Peugeot 208 II
Hatchback Facelifting 1.2 Hybrid 100KM 74kW
Auto zaskakuje jakością wykonania, spasowania elementów, użytych materiałów, powłoką lakierniczą. Design jest kwestią gustu, ale auto na prawdę wyróżnia się na parkingu, czy na ulicy. Niezależnie od koloru. Silnik PureTech każdy zna, ma on swoje wady i zalety. Plusem jest ekran info-rozrywki skierowany w stronę kierowcy - bardzo ułatwia i tak już skomplikowaną nawigację. Android Auto łączy się bezprzewodowo i automatycznie (sprawdzone na...
4,3
~volk3r
Peugeot 208 II
Hatchback Facelifting 1.2 Hybrid 100KM 74kW
Ten samochód to spore zaskoczenie. Świetny design. Bardzo dobry układ napędowy, dobre materiały i przede wszystkim frajda z jazdy. Układ hybrydowy bardzo dobrze sprawdza się w każdych warunkach. Auto jest zrywne zarówno w mieście jak i na trasie. Jest dobrze wyciszone i dość komfortowe. Spory zasięg na pełnym baku. Niestety całokształt psują małe detale o których lepiej wiedzieć przed zakupem. Zgodnie z obecnymi trendami, większość...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 208