Szukaj

Peugeot 208 II Hatchback Facelifting 1.2 Hybrid 136KM 2024 Peugeot 208 1.2 mHEV GT SalonPL FVat Nowy Mode...

99 900 PLN
Peugeot
208
2024
hybrydowy
136 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2024
Przebieg 12 477 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 199 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Żółty
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Gniazdo USB

Informacje o samochodzie

Peugeot 208 1.2 mHEV GT SalonPL FVat Nowy Mode...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
214 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,1 s
Średnie spalanie
4,6 l/100 km
Długość
4 055 mm
Szerokość
1 765 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
4,4
~Jacek
Peugeot 208 II
Hatchback Facelifting 1.2 PureTech 100KM 74kW
Peugeot 208 ma wiele zalet. Samochód Roku 2020 w Europie - dla przypomnienia. To model z charakterem, ma też kilka wad, głównie natury ergonomicznej. Najbardziej podoba mi się w nim wyciszenie, lepsze niż u większości w segmencie, komfort jazdy, dizajnerski wygląd i awangardowa deska rozdzielcza. Mniej cieszy nisko osadzona kierownica, o którą regularnie zaczepiam nogą przy wsiadaniu, mało wygodne sterowanie klimatyzacją na ekranie i...
4,4
~Mikołaj
Peugeot 208 II
Hatchback Facelifting 1.2 Hybrid 100KM 74kW
Auto zaskakuje jakością wykonania, spasowania elementów, użytych materiałów, powłoką lakierniczą. Design jest kwestią gustu, ale auto na prawdę wyróżnia się na parkingu, czy na ulicy. Niezależnie od koloru. Silnik PureTech każdy zna, ma on swoje wady i zalety. Plusem jest ekran info-rozrywki skierowany w stronę kierowcy - bardzo ułatwia i tak już skomplikowaną nawigację. Android Auto łączy się bezprzewodowo i automatycznie (sprawdzone na...
4,3
~volk3r
Peugeot 208 II
Hatchback Facelifting 1.2 Hybrid 100KM 74kW
Ten samochód to spore zaskoczenie. Świetny design. Bardzo dobry układ napędowy, dobre materiały i przede wszystkim frajda z jazdy. Układ hybrydowy bardzo dobrze sprawdza się w każdych warunkach. Auto jest zrywne zarówno w mieście jak i na trasie. Jest dobrze wyciszone i dość komfortowe. Spory zasięg na pełnym baku. Niestety całokształt psują małe detale o których lepiej wiedzieć przed zakupem. Zgodnie z obecnymi trendami, większość...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 208