Szukaj

Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 HDi 68KM 2010 Peugeot 207 Salon Polska EURO 5 Klimatyzacja G...

13 900 PLN
Peugeot
207
2010
diesel
68 KM
+48
Modlniczka (woj. małopolskie)
Rocznik 2010
Przebieg 171 043 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 68 KM
Pojemność silnika 1 398 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Peugeot 207 Salon Polska EURO 5 Klimatyzacja G...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
166 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,0 s
Średnie spalanie
4,2 l/100 km
Długość
4 045 mm
Szerokość
1 772 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
73% 27%
4,8
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 HDi 68KM 50kW
Auto naprawdę oszczędne, jazda 50/50% miasto/trasa i to odcinki max 8km 5.7l uważam za wynik REWELACYJNY tym bardziej, że teren ze wzniesieniami. Na trasie spokojnie z pedałem gazu i przy 90km/h poniżej 4l to nie problem. Jeżeli więcej pali polecam DOBRY olej do tego jakiś dodatek do oleju RENOMOWANEJ firmy (ja leję MoS2 LM albo Ceratec), co jakiś czas do ropy dodatek na czyszczenie układu paliwowego (35zł -45zł LM) i auto od razu inaczej chodzi. Palił mi więcej gdy padły sprężynki od ręcznego i do końca nie odbijał. Miał być jako 2gie auto w domu do jeżdżenia po mieście i nigdzie dalej (wersja bez FAP i dwumasy) i IDEALNIE się do tego sprawdził....
5,6
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 HDi 68KM 50kW
Jeśli wzielibyśmy tylko koszty paliwa to jest nieźle. Samochody średnio paliły 6 litrów przy przebiegach 60% trasa, autostrada/40% miasto. Przy ekodrivingu i prędkości 80-90 km/h na trasie wynik 4l nie stanowił żadnego problemu, a 3,2-3,4 udawało się również jak się mocno zacisnęło pasa. Przy prędkości 160-180 km/h spalanie 7-9 litrów. Miasto - bez problemu spalanie mieściło się w granicach 5,5-6 litrów, przy dość dynamicznej jeździe, klimie, korkach itp. Jeśli natomiast do kosztów utrzymania doliczylibyśmy naprawy, to już robi się masakra. W życiu bym nie wydał tyle kasy na mechaników, gdyby to było moje prywatne auto. Sprzedałbym je czym prędzej.
5,4
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 HDi 68KM 50kW
Tutaj wręcz rewelacja. Ani jedna, ani druga 207-ka, które użytkowałem nigdy nie spaliły mi średnio więcej niż 7 litrów, przy ekstremalnej jeździe autostradowej z maksymalną prędkością. Rekord ekonomiczności to ok. 1100 km na jednym zbiorniku, czyli średnio ok. 4,5 przy w miarę normalnej jeździe. Natomiast przy spokojnej jeździe na trasie komputer częst wskazuje średnie wartości rzędu 3,5 - 3,9 litra. Naprawdę rewelacja. Ponieważ oba Peugeoty były autami służbowymi, ceny przeglądów nie spędzały mi snu z powiek, choć muszę przyznać, że 1100 zł. za drugi przegląd (przy 40 tys.) to chyba dość sporo.

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 207