Szukaj

Peugeot 107 Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 2008 Peugeot 107,I właściciel, bezkolizyjny,

9 999 PLN
Peugeot
107
2008
benzynowy
68 KM
Rocznik 2008
Przebieg 207 935 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 68 KM
Pojemność silnika 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Żółty
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Peugeot 107,I właściciel, bezkolizyjny,

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
157 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,7 s
Średnie spalanie
4,6 l/100 km
Długość
3 430 mm
Szerokość
1 630 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
84% 16%
4,9
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Zrobiłem autem 60tys km. Auto zasadniczo jest używane tylko w mieście, do tego na krótkich, max 10km, dystansach (Kraków). Kupiłem to auto bo szukałem w rankingach jak najmnieszego spalania, i do tego, żeby auto było mało awaryjne. I wszystko sie spełniło. Całe podzespoły, włącznie z silnikiem jest toyoty (silnik od toyoty yaris II). A co do spalania, jeżdząc tylko i wyłącznie po mieście, (6km do pracy), bardzo delikatnie (max 2.5 tys obrotów i zmiana biegu) spala mi 5.6-5.8 zbiornik w zbiornik. Wszystko zawsze dokładnie przeliczam i nie chce być inaczej. Zawsze tankuje jak 'piknie' rezerwa, tankuje około 33 litrów i robie około 580km do następnego 'piknięcia'. Maxymalnie co mi spalił na tej samej codzinneij trasie, to 6.2, ale to była zima i mróz ponad -10 trzymał przez prawie 3 tygodnie. Natomiast raz wybrałem sie w trasę z córką, również jechałem bardzo delikatnie, utrzymując 2 tys obrtów, bez zbędnego wyprzedzania, prędkość max 80-90km na godz i spalanie uwaga 3.7!. Także 4 litry w trasie bez problemów robimy. Zaznaczę, że wszystkie pomiary robione bez klimy, bo jej nie mam.
5,0
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Zrobiłem autem 60tys km. Auto zasadniczo jest używane tylko w mieście, do tego na krótkich, max 10km, dystansach (Kraków). Kupiłem to auto bo szukałem w rankingach jak najmnieszego spalania, i do tego, żeby auto było mało awaryjne. I wszystko sie spełniło. Całe podzespoły, włącznie z silnikiem jest toyoty (silnik od toyoty yaris II). A co do spalania, jeżdząc tylko i wyłącznie po mieście, (6km do pracy), bardzo delikatnie (max 2.5 tys obrotów i zmiana biegu) spala mi 5.6-5.8 zbiornik w zbiornik. Wszystko zawsze dokładnie przeliczam i nie chce być inaczej. Zawsze tankuje jak 'piknie' rezerwa, tankuje około 33 litrów i robie około 580km do następnego 'piknięcia'. Maxymalnie co mi spalił na tej samej codzinneij trasie, to 6.2, ale to była zima i mróz ponad -10 trzymał przez prawie 3 tygodnie. Natomiast raz wybrałem sie w trasę z córką, również jechałem bardzo delikatnie, utrzymując 2 tys obrtów, bez zbędnego wyprzedzania, prędkość max 80-90km na godz i spalanie uwaga 3.7!. Także 4 litry w trasie bez problemów robimy. Zaznaczę, że wszystkie pomiary robione bez klimy, bo jej nie mam.
5,0
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Zrobiłem autem 60tys km. Auto zasadniczo jest używane tylko w mieście, do tego na krótkich, max 10km, dystansach (Kraków). Kupiłem to auto bo szukałem w rankingach jak najmnieszego spalania, i do tego, żeby auto było mało awaryjne. I wszystko sie spełniło. Całe podzespoły, włącznie z silnikiem jest toyoty (silnik od toyoty yaris II). A co do spalania, jeżdząc tylko i wyłącznie po mieście, (6km do pracy), bardzo delikatnie (max 2.5 tys obrotów i zmiana biegu) spala mi 5.6-5.8 zbiornik w zbiornik. Wszystko zawsze dokładnie przeliczam i nie chce być inaczej. Zawsze tankuje jak 'piknie' rezerwa, tankuje około 33 litrów i robie około 580km do następnego 'piknięcia'. Maxymalnie co mi spalił na tej samej codzinneij trasie, to 6.2, ale to była zima i mróz ponad -10 trzymał przez prawie 3 tygodnie. Natomiast raz wybrałem sie w trasę z córką, również jechałem bardzo delikatnie, utrzymując 2 tys obrtów, bez zbędnego wyprzedzania, prędkość max 80-90km na godz i spalanie uwaga 3.7!. Także 4 litry w trasie bez problemów robimy. Zaznaczę, że wszystkie pomiary robione bez klimy, bo jej nie mam.

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 107