Szukaj

Opel Signum 2.2 DTI ECOTEC 125KM 2005 OPEL SIGNUM

7 900 PLN
Opel
Signum
2005
diesel
125 KM
+48
Jastrzębie-Zdrój (woj. śląskie)
Rocznik 2005
Przebieg 217 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 125 KM
Pojemność silnika 2 172 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

OPEL SIGNUM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
201 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
6,3 l/100 km
Długość
4 651 mm
Szerokość
1 798 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
79% 21%
5,9
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Jak na tak ciężkie auto - ciężko się przyczepić. Wersje z automatem i tym samym silnikiem już nie są tak ekonomiczne. Oczywiście - nie chodzi o jazdę w kapeluszu, ale też żaden "tryb sportowy". To 125 konne, ważące 1,6 tony auto dla "taty z brzuszkiem". Jeżeli oczekujesz, że na światłach wyprzedzisz każdego małolata w tuningowanej furze, to chyba nie tego auta szukasz :). Jeżeli oczekujesz taniego pokonywania kilometrów w wygodzie wyższej niż przeciętny golf w tedeiku - to to jest to czego szukasz.
5,3
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Kiedyś zszedłem do 4,7l w trasie samochodem z silnikiem 2,2 i wagi prawie 1700 kg razem z pasażerami. Co do napraw to jest dość drogo, mnie póki co naprawy kosztowały jakieś 5500 zł To co w nim zrobiłem: -filtry, oleje, płyny -przepustnica 1650 zł -czyszczenie EGR 80 zł -wymiana silnika 2200 zł +koszty montażu (w starym pękł wał korbowy) -wymiana simeringów wału, uszczelek pod kolektorem ssącym, klawiaturą -wymiana paska alternatora -wymiana pompy wody -harmonijki tłumika -regeneracja rozrusznika -wymiana panelu klimatyzacji -montaż tempomatu Od wymiany jest już wszystko super, silnik zaczął lepiej pracować, wykazuje całkiem inną kulturę pracy Podstawowe przeglądy na akceptowalnym poziomie
6,0
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Kiedyś zszedłem do 4,7l w trasie samochodem z silnikiem 2,2 i wagi prawie 1700 kg razem z pasażerami. Co do napraw to jest dość drogo, mnie póki co naprawy kosztowały jakieś 5500 zł To co w nim zrobiłem: -filtry, oleje, płyny -przepustnica 1650 zł -czyszczenie EGR 80 zł -wymiana silnika 2200 zł +koszty montażu (w starym pękł wał korbowy) -wymiana simeringów wału, uszczelek pod kolektorem ssącym, klawiaturą -wymiana paska alternatora -wymiana pompy wody -harmonijki tłumika -regeneracja rozrusznika -wymiana panelu klimatyzacji -montaż tempomatu Od wymiany jest już wszystko super, silnik zaczął lepiej pracować, wykazuje całkiem inną kulturę pracy

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Signum