Szukaj

Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 2012 Opel Insignia ROCZNA GWARANCJA !!!

29 900 PLN
Opel
Insignia
2012
diesel
160 KM
+48
mysłowice (woj. śląskie)
Rocznik 2012
Przebieg 228 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 160 KM
Pojemność silnika 1 956 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Opel Insignia ROCZNA GWARANCJA !!!

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,1 s
Średnie spalanie
5,9 l/100 km
Długość
4 908 mm
Szerokość
1 856 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
68% 32%
8,2
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Na letnich 245/45/19 średnio 9,5-10 L ,zima 245/45/18 prawie tak samo auto ma małe dzienne przebiegi ( średnio w tygodniu 30 km ) auto w domu od wrzenia 2019 r . Nie widzę większych minusów w widoczności czy prowadzeniu jedynie wkurza mnie mały promień skrętu w porównaniu z C klasą reszta jest git . Nie wiem jak sinik działa z manualem ale automat spisuje się DUŻO lepiej niż w Mercedesie szybciej reaguje na zmiany . Ogólnie auto jest bardziej pojemne niż wspomniana C klasa . Odrobine przesadzili z deską czerwony kolor podświetlania nie jest trafionym pomysłem ale to tylko kwestia gustu . Spalanie osobiście przyjąłem za normalne nie podniecam się że ” jara jak smok ” . Wspomniany M pali po mieście tyle samo tylko silnik 2.2
5,5
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Możecie wierzyć albo nie, ale komputer nigdy przez 3 lata nie wskazał spalania powyżej 6,5 l. Na letnich oponach 245/45/18 spalanie dochodzi wg wyliczeń do 6,3 l (komp pokazuje 6.0), a na zimowych 225/50/17 5,7 l (komp. pokazuje 5,4) bez problemu. Nie mam start/stop, skrzynia man. Do pracy mam 35 km w jedną stronę w tym przejazd przez miasto. Ostatnio (listopad 2017) dwa razy trasa do Warszawy ok. 420km, w tym 300 km autostradą w jedną stronę, prędkość na tempomacie 140 i końcowe spalanie 5,7. To wynik wywołujący uśmiech na twarzy. Nie jeżdżę szybko jak na możliwości auta, ale dynamicznie. Samochód ma na liczniku 209tyś.km przebiegu i sprawuje się rewelacyjnie. P.s. Osobom z kosmicznymi wynikami spalania polecam spróbować jazdy ze zmianą biegów ok. 2tyś obrotów.
6,9
Liczba komentarzy: 1
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Zdecydowałem się na zakup tego samochodu ze względu na wygląd, jest to mój pierwszy Opel. Widziałem raporty spalania opisywane w internecie ale średnio wierzyłem w tak niskie spalanie tego samochodu, jest ogromny, do tego automat. Po zakupie chciałem sprawdzić spalanie w trybie mieszanym, komputer pokazywał 6.4 l ale ok zatankowałem po korek i po przejechaniu 750 km przyjechałem na tą samą stację i znowu zatankowałem pod korek, zatkało mnie że tak duży samochód spalił ( według obliczeń ) 6,7 l - jest to bardzo niskie spalanie dodam że większość dystansu przebyte na krótkich odcinkach, ewentualnie 30 % miasto i 70 % trasa. Silniczek fakt trochę przypomina stare traktory powyżej 3 tyś obrotów klekocze głośniej ale generalnie przy spokojnej jeździe działą w zakresie 1,5 tyś - 2,5 tyś komfortowo i dynamicznie. POLECAM

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia