Szukaj

Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 2013 Opel Insignia 4x4 biturbo 194km *AUTOMAT* *BWZWYPA

41 990 PLN
Opel
Insignia
2013
diesel
194 KM
Rocznik 2013
Przebieg 185 980 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 194 KM
Pojemność silnika 1 956 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, CD, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Opel Insignia 4x4 biturbo 194km *AUTOMAT* *BWZWYPA

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
220 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
Średnie spalanie
6,6 l/100 km
Długość
4 908 mm
Szerokość
1 856 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
7,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Mam wersję bez automatu i napędu 4x4 ale z systemem start-stop, więc auto jest lżejsze i częściej pracuje na niskich obrotach, ale i tak 2 turbiny wywołują wir w baku gdy często wykorzystujemy pełną moc. Samochód bardzo lekko przyśpiesza już od najniższych obrotów ok 1500 (60-100 4 bieg 5,5 s, 80-120 5 bieg 8 s) i ciągnie równo aż do odcięcia gdzieś przy 4800 obr. Przyśpieszenie do 100 też ma niezłe bo 8,2 licznikowe przy masie 1760 kg bez kierowcy. Silnik jest bardzo cichy, cichszy niż wersje 160 i 130 konne, do 2000 praktycznie go nie słychać a na liczniku jest 110 km/h na 6 biegu. Tak więc gdy jeździmy do 2000 obrotów co jest jak najbardziej możliwe przy 2 turbinach i dużym przełożeniu głównym 3,89, spalanie naprawdę jest niskie ok 7,5 przy 150 km/h a 6,5 przy ok 100 km/h. Jednak gdy zaczniemy jeździć na wyższych obrotach to do głosu dochodzi większa turbina i spalanie bardzo wzrasta, wtedy spala nawet 9,6 l średnio! Mimo to jestem zadowolony bo przyjemność z jazdy i cisza wynagradza mi to.
10,0
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Nieukrywam ze spodziewałem się niższego spalania.. użytkuje auto 2lata średnio spala 10-11 przy dystrybutorze bo komputer pokazuje zawsze 1l mniej trzeba brać na to poprawkę! Wersja ze skrzynią manualną i 4x4. Ciężki waży prawie 2 tony..
8,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Trasa Polska - Wlochy srednie spalanie 8,6. W niemczech predkosc 180-200 caly czas, inne kraje spokojniej do 150. Przy takich predkosciach i pelnym zaladowaniu spalanie 8.6 srednie w dwie strony! Uwazam ze to dobry wynik - mam 4x4 i automat w kombi. Samochod wazy 1960kg bez kierowcy !

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia