Szukaj

Opel Insignia II Sports Tourer 2.0 Turbo 260KM 2017 Opel Insignia 2.0 Turbo 4x4, Serwis ASO, 4X4

79 999 PLN
Opel
Insignia
2017
benzynowy
260 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2017
Przebieg 129 877 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 260 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna chroniąca kolana, HUD (wyświetlacz przezierny), Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna pasażera, Kurtyny powietrzne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna kierowcy, Kamera cofania, ASR (kontrola trakcji), Isofix, ABS, Czujnik deszczu, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Elektryczne szyby przednie, Tapicerka skórzana, Podgrzewana przednia szyba, Wentylowane fotele, Elektrycznie ustawiane fotele, Wspomaganie kierownicy, Elektrycznie ustawiane lusterka, Gniazdo SD, CD, Nawigacja GPS, MP3, Bluetooth, Gniazdo USB, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Dach panoramiczny, Szyberdach, Tempomat, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Opel Insignia 2.0 Turbo 4x4, Serwis ASO, 4X4

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
245 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,5 s
Średnie spalanie
8,7 l/100 km
Długość
4 986 mm
Szerokość
1 863 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
4,4
~MK
Opel Insignia II
Sports Tourer Facelifting 2.0 Diesel 174KM 128kW
Póki co żadna poważna awaria mnie nie spotkała. Wymienione oleje, filtry, aku, wycieraczki. Auto wygrywa stosunkiem jakości do ceny. Jest średnio o 20k tańsze od Passata a oferuje niewiele mniej. Jest trochę głośniejsze i chyba jeszcze bardziej nudne. Natomiast dalej jest to idealne wozidło w dieslu na dłuższe trasy. Zawieszenie jest miękko zestrojone, mimo to jeździ się pewnie. Fotele twarde ale mi to osobiście nie przeszkadza. Manual działa...
3,5
~mirek
Opel Insignia II
Sports Tourer Facelifting 2.0 Diesel 174KM 128kW
Czasem miałem wrażenie że jeżdżę Fiatem Ducato. Jazda na trasie przy prędkości 150-160 powoduje ból głowy. Małe dzieci jeżdżące na tylnej kanapie muszą krzyczeć żeby były usłyszane w pierwszym rzędzie foteli. Bardzo słabe wyciszenie jak na tą klasę samochodu, bardzo głośny diesel w połączeniu z przeciętną, szarpiącą skrzynią biegów nie sprawia przyjemności z jazdy. Mam samochód od nowości. Przy przebiegu 18 000km dolałem 3,5l oleju. W misce...
4,8
~coffee_man88
Opel Insignia II
Sports Tourer GSi 2.0 Turbo 260KM 191kW
Jak dla mnie auto jest świetne. Prowadzi się bardzo dobrze, fotele AGR w wersji GSI na prawdę robią robotę, na dłuższej trasie masaż sprawdza się idealnie. Co do reszty to faktycznie poziom spasowania elementów wewnątrz mógłby być na nieco wyższym poziomie (trochę trzeszczy po kilku latach) no i kwestia stabilizatora z przodu też jest nieco kontrowersyjna. Trzeszczy przy resorowaniu jak Żuk, samych gum stabilizatora nie można dokupić, a cały...

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia