Szukaj

Opel Insignia II Sports Tourer 2.0 Turbo 260KM 2017 Opel Insignia 2.0 Turbo 4x4, Serwis ASO, 4X4

82 999 PLN
Opel
Insignia
2017
benzynowy
260 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2017
Przebieg 129 877 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 260 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Dach panoramiczny, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Opel Insignia 2.0 Turbo 4x4, Serwis ASO, 4X4

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
245 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,5 s
Średnie spalanie
8,7 l/100 km
Długość
4 986 mm
Szerokość
1 863 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
4,8
~coffee_man88
Opel Insignia II
Sports Tourer GSi 2.0 Turbo 260KM 191kW
Jak dla mnie auto jest świetne. Prowadzi się bardzo dobrze, fotele AGR w wersji GSI na prawdę robią robotę, na dłuższej trasie masaż sprawdza się idealnie. Co do reszty to faktycznie poziom spasowania elementów wewnątrz mógłby być na nieco wyższym poziomie (trochę trzeszczy po kilku latach) no i kwestia stabilizatora z przodu też jest nieco kontrowersyjna. Trzeszczy przy resorowaniu jak Żuk, samych gum stabilizatora nie można dokupić, a cały...
2,6
~Forek
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 210KM 154kW
Daje dwie gwiazdki. Ten samochód jest beznadziejny, serio. Może i jest faktycznie przestronny w środku, i połyka autostrady dość sprawny, tak do ogólnego manewrowania tym samochodem to mordęga. Niezwrotny (a miałem już samochód tej wielkości i niebo a ziemia) Co chwile zastanawianie się czy się DPF nie wypala, co chwile jakieś błędy, co chwilę problemy z ADblue. Generalnie porażka, a samochód jak na 210 koni strasznie mułowaty, no i spalanie...
4,8
~Waldi
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Mam wersję Elite OPC z Full dodatkami oprócz 4x4. Auto komfortowe, wygodne w trasie i mieście. Silnik i 170 KM i 400nm jest wystarczająco dynamiczne z 8 stopniowym automatem. Super. Jedynie zużycie ON w mieście na krótkich trasach to 11 l. W trasie natomiast 6.0-6.5 przy 120-140 km/h z włączoną klimą. Zawieszenie flex-ride jest genialne i w poprzedniej Insigni wytrzymało mi 210.000km cena jednego to ok 1700zł z wymianą. Jednak w normalnym...

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia