Szukaj

Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 2013 Opel Insignia 2.0 CDTI, Skóra, Navi, Xenon

25 999 PLN
Opel
Insignia
2013
diesel
160 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2013
Przebieg 230 706 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 160 KM
Pojemność silnika 1 956 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Alufelgi, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Opel Insignia 2.0 CDTI, Skóra, Navi, Xenon

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
218 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
Średnie spalanie
5,1 l/100 km
Długość
4 830 mm
Szerokość
1 856 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
72% 28%
6,6
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Hmmmmm coż.... auto kupiłem niedawno, zrobiłem na razie 4 tys km w miesiąc i średnie wychodzi dokładnie 7.0 wg komputera. trasa/miasto 50/50. Dodam, że dla mnie oszczędna jazda nie istnieje.... także ostatnio na trasie 900 km, niemieckie autostrady prędkość około 170-190, do tego nasza trasa poznań-wrocław, częste wyprzedzanie zawalidróg, 3 osoby + bagaże, wyszło średnie 7.6 litra.... także nie jest źle. Przy normalnej jeździe średnie na poziomie 6.5-6.7 jest jak najbardziej realne. Średnia 7 litrów jest ok.
6,7
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Witam. Latem tego roku wybraliśmy się na wczasy z Anglii do Włoch przez Francję, następnie z Włoch do Polski przez Austrię i Czechy. Na koniec z Polski przez Niemcy i Francję powrót do Anglii. Samochód zaladowany na max,., 3 osoby dorosłe, praktycznie z klimatyzacją ok. 80 prcocent drogi.( wkońcu po to jest by korzystac z niej, a upały były). Do promu ok. 360km jechałem 70m/godz, gdyż nie miałem okazji wcześniej sprawdzić spalania na dłuższym dystansie. Autostrady Francja, Wlochy - 120 km/ h do 150km/h. W Austrii ok 120 km/h. Czechy, Polska j.w . W Niemczech średnio 130 km/ h, czasam depnąłem by sprawdzic jak "idzie" tak obładowana a w Polsce załadowaliśmy jeszcze więcej niż w Anglii. Więc nie próbowałem na maxa jechać, tak do 200km/h . Górki w Austrii i we Włosech były też niczego sobie. Zarówno we Włoszech jak i w Polsce trochę miejskiej jazdy. No i kończac wyczerpujący opis całej trasy spalanie faktyczne, nie sugerowałem się komputerem lecz ile zatankowałem - 6.5 litra przy dystansie 6400km.
7,0
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Insignia 2.0 CDTI z usuniętym fizycznie i programowo filtrem czątek stałych oraz dodatkowo Chiptuning na 185km i 425nm.Spalanie po samym Krakowie na krótkich 3-10km odcinkach z klimatyzacją wynosi 8.8l.,spalanie w trasie nad morze 4 osoby bagażnik na full + box na dachu dopakowany 70kg bagażu spalanie 7.0l/100km prędkośći od 90-180km.h w tym autostrady 150km./h na tempomacie.Jazda emerycka 5 i 6 bieg kraków-zakopane 6.0l./100km.Spalanie średnie 50 na 50 trasa/miasto 7.5l 100km.Moim zdaniem niezły wynik patrząc że auto waży 1700kg i ma 185km mocy.Jeżdże cały rok na klimie.

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia